אודות שיפוצי גבס

עוזבים את הדירה? תליתם תמונה והקיר נפל?

בחברה של העולם המערבי היום שלא כמו בעבר, אנחנו מכורים לשינויים ללא הרף. העדפות שלנו הן דבר שנרכש ומשתנה ויש לזכור את המודה – רק לפני חצי שנה סיידנו את הקוטג' בצהוב ונכון להיום כחול נייבי הכי במודה. אז לא נסייד שוב? ברור, בלי למצמץ!!

פשוט מוכרחים גבס? ישנם מספר דברים לדעת

שיפוצים עלול להיות עסק יקר ולכן יהיה מומלץ שתחשבו על פתרונות שיהיו רלוונטיים לטווח הארוך.

חלוקת השטח – מומלץ מאוד להשקיע כמה שיותר מחשבה בעניין חשוב זה, חלוקת שטח נכונה משמעותה ניצול חכם של החלל ויכולת מענה טובה לצרכיכם. גם בבתים קטנים אפשר למקסם את המקום כך שיענה על כל צרכיכם.

צביעה – צבע הוא כרטיס הביקור של הדירה והוא הדבר הראשון שהעין שלנו רואה כשמגיעים לדירה שטרם היינו בה. צבעים מסויימים יכולים להיות באופנה עכשיו וחודש הבא לא. לכן, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בקי ולבדוק אילו סוגים של צבעים יתאימו לכם לאורך זמן. חשוב להקפיד ולהתאים את הצבע שבחרתם לדירה לרהיטים שלכם.

מזנון גבס – כי הבית כבר חייב את זה!

החברה חטפה התמוטטות עצבים? היא מתביישת להביא חברות הביתה? הצפיפות מעידה על זה שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב וחושבים שזה "בזבוז" לבצע שיפור מראה הבית. עצרו לרגע ודמיינו לעצמכם, לא הייתם רוצים להרגיש פאר של בית מלון כל ימות השנה בבית מאשר ליסוע לעוד חופש באמסטרדם?

שיפוץ זה השקעה

זה ממש לא משנה אם רק עכשיו נכנסתם לפנטהאוז חדש, מוכרים דירה ישנה או חייבים לשנות את האווירה בדירה? חלוקה מחדש של הדירה, שמירה על מצב תקין ומראה עדכני יוסיפו לכם לשווי הנכס!!!

דירה מוזנחת ומתפוררת תדחה קונים אפשריים ואילו נכס שבוצעו בו עבודות שיפוץ יסודי והושקע בו לא מעט כסף גם ישדרג את איכות החיים וגם כאשר תמכרו אותו זה יהיה עבור סכום גדול יותר כשיגיע היום למכור.

רוצים לשמוע מידע נוסף על גבס עיצובים? גלשו עוד היום לאתר האינטרנט http://gvess.co.il/ בו תמצאו הצעות מהמומחים בתחום – כדי שהבית יחייך אליכם.

כתיבת תגובה