אוהבים גינות אקזוטיות?


מחפשים גנן לעיצוב חצר הבית? מתישהו בסביבות גיל 40-50 מרבית האנשים מוצאים את עצמם בשלב בחיים בו מתאים להם רק להישען אחורה, להירגע ולהביט בסיפוק על הישגיהם – אצל חלק מן האנשים המשמעות היא הנאה ממקומם בעבודה, בשביל אנשים מסויימים המשמעות היא הנאה ממשפחה גדולה, ובשביל חלק מהאנשים הכוונה היא להנאה מהבית, בעדיפות גדולה לבית עם חצר גדולה ומטופחת.

באמת, מי יכול למצוא דבר יפה ומרגיע יותר מגינה גדולה ומטופחת; מקום לשבת בו בבוקר ולהתעורר עם כוס קפה טובה, לעשות ארוחה משפחתית כשמזג האוויר יפה, לשחק עם הילדים, או לטפח מטע קטן. מה חדש בנושא זרי פרחים למשלוח?

לעתים רחוקות יש לנו את הפנאי המספיק לעסוק בנטיעה וגיזום, ולכן אנו לוקחים גנן מקצועי לעבודה. איך בוחרים את האדם הטוב ביותר לעבודה? קבלו עצות למציאת סידורי פרחים:

– האם אינכם יודעים מי לשכור לטובת עיצוב הגינה? קשה להתחרות עם המלצה איכותית. נסו לברר אצל השכנים אם יש להם גנן טוב. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם לא יתנגד להמליץ לכם על בעל מקצוע טוב.

– העדיפו לתאם זמן קבוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שהגינה זוכה לטיפול טוב ומתמיד.

– בחרו בבעל מקצוע העוסק בכל היבטי טיפוח הגינה ולא רק בחלק: זריעה, שתילה, ניכוש עשבים, גיזום תקופתי, תכנון נוף, יעוץ בנוגע לסוגי הצמחיה המתאימים.

– ואמנם תמיד קל יותר לקחת הדבר לא מהווה תחליף לסיפוק וההנאה שמסב טיפול בגינה בכוחות עצמנו. אם רק תקדישו לגינה האהובה שלכם כמה שעות מדי שבוע – כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וגם להנות הרבה על הדרך.

רוצים לשמוע עוד על פרח בר? היכנסו לאתר www.rose-garden.co.il/ שבו תוכלו למצוא את כל הטיפים, כל המחירים וכל הספקים הטובים ביותר. בהצלחה!

כתיבת תגובה