אוודת גוף חימום לדוד שמש

שוב הדוד החשמלי לא עושה את העבודה? על דוד שמש חשבת? אם יצא לך מכל החורים המקרים האלה ואתה שב ואומר לעצמך איך קורה שאחרי הימים החמים האלו המים באמבטיה קפואים כמו קרח. ישנה אלטרנטיבה פשוטה, חכמה וחסכונית – ניצול היותנו מדינה חמה על ידי הצבתו של דוד שמש.

גוף חימום לדוד שמש – כי החום כבר כאן

הצבתו של דוד שמש יכולה להוריד במידה ניכרת את חשבון החשמל השנתי בבית ואפילו בעסק שלכם. אין כמו לנצל את קרני השמש החמות לצורך הרתחת המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הזוללות כמויות עצומות של אנרגיה.

מעבר המוני לשימוש בדוד שמש לא רק יתבטא בהפחתה בהוצאות אלא אף לצמצום בשימוש בחשמל. בזאת אנו מצמצמים את כמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים שחיקה של מקורות האנרגיה.

תיקון דוד שמש קצת מידע

איך זה פועל בכלל? איפה ממקמים? איך מתחזקים את זה? פרטים בסיסיים על דודי שמש.

יש חוק על פיו יש צורך לעשות התקנה של דודי שמש בבנייני מגורים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי חוק זה חוסכים בארץ כשלושה אחוזים מצריכת האנרגיה הארצית.

פיתוח הדוד של היום נעשה במדינת ישראל. יש אופציה אחרת?

את הדוד מציבים על גגות הבתים, או על משטחים אחרים שמאפשרים חשיפה מושלמת של הקולטים לשמש. את הדוד מעמידים כאשר הקולטים מופנים דרומה.

גוף הדוד מורכב ממיכל, המכיל מים, המחובר לקולטים. בתוך הקולטים מותקנים מערך של צינורות מים במסגרת מתכת תחומה.

המסגרת של הקולטים הסולאריים מתוכננת בצורה שצד אחד של הקולט עשוי משטח זכוכית שקוף ואילו יתר הצלעות צבועות בשחור, כאשר מטרת העניין היא לכלוא כמה שיותר מהקרניים החמות. לכן צריך לשים לב שהצד עם הזכוכית נקי מאבק.

רכישת דוד מהסוג הנידון מומלץ לבניין מגורים ואפילו במכוני כושר במדינות בהן החום ניכר ומתאפשר להוציא משהו מועיל מהמשאב הטבעי של אנרגיית השמש.

רוצים לשמוע מידע נוסף על דוד שמש כרומגן? לא מבינים למה בזבזת םעד היום? העולם צריך את זה, הכנסו לאתר הבית www.enos56hjlm.org.il/ בו תוכלו לקבל מחירים, הצעות, פרטים וטיפים מהטובים בתחום.

כתיבת תגובה