אולם תצוגה פרקטים

אולם תצוגה פרקטים

רצפת פרקט הינה רצפה מיוחדת שיש בה יתרונות לא מעטים, למשל האווירה, העיצוב היוקרתי והחמים והעיצובים השנים כגון: אוסף של חתיכות עץ שמחוברות להן יחדיו בכל מיני סגנונות, סוגי עץ וגוונים. ריצוף של פרקט מעץ עשוי להיות מסוגים שונים כגון: אלון, אגוז, דובדבן, אורן, עץ גושני ועוד. ניתן למצוא גם סוגים שונים של פרקט סינטטי הנקרא גם למינציה. את כל סוגי הפרקטים ניתן למצוא אצל אולם תצוגה פרקטים. לא לחינם רבים בישראל אמצו את הסגנונות השונים של רצפת הפרקט, הן בבית והן במשרד. רצפה זו נמצאת בשימוש כבר מאות בשנים. ניתן לעצב ע"פ גווני העץ, הכתמים ומראה העץ הטבעי שיש לו מעין עיניים וורידים המקנים לו את המראה הייחודי.

 

רצפת פרקט אמיתית נחשבת לעמידה וחזקה, אך ישנם רבים שבגלל אורח חייהם מעדיפים פרקט מסוג למינציה אשר היום מיוצר באיכות גבוה וקשה מאוד להבדיל בינו לבין רצפת עץ אמיתית. יש כאלה שיעדיפו גוונים של עץ טבעי, אך ישנם פרקטים בגוונים של אפור בהיר קרם או לבן, מה שעשוי להתאים לחללים קטנים יותר אם בבית או אם במשרד.

גדלים של לוחות פרקטים

אם נכנסתם אל אולם תצוגה פרקטים, המגוון הרב והעשיר לבטח יבלבל אתכם ולכן ייעוץ מקצועי עם אחד המוכרים יקנה לכם מיקוד רב יותר מה שיאפשר קנייה מושכלת. כיום ניתן למצוא בכל תקופה מסוימת חידושים בפרקטים, כגון גדלי הלוחות, החיבורים, הדוגמאות החדשות, הטכנולוגיה, הגוונים שמתווספים ועוד. ניתן ליצור עיצובים ומשחקים שונים ברצפת הפרקט, מה שיקנה לה מראה אמנותי יותר חשוב להתאים את הגוון והסוג או הגימור של הפרקט על פי סגנון הרהיטים גודל החלל וכדומה.

טקסטורות שונות יש למכביר בעולם שלם של פרקטים. כדאי להגיע לאולם גדול שיש בו את כל הסוגים האפשריים של הפרקטים, כך שלא תפספסו אף דגם ותוכלו להחליט באיזו סוג של פרקט עליכם לבחור. יש לציין כי פרקט העשוי מעץ דורש משנה זהירות גדול יותר מאשר פרקט למינציה ולכן הוא יתאים יותר לבית שאין בו ילדים קטנים או חיות מחמד שתשרוטנה בציפורניהן את הפרקט, מה שיגרום לו לבלאי מואץ יותר.

אולם תצוגה פרקטים מרשים ועשיר- צמרת פרקטים   

אחד מאולמות תצוגה הגדולים, הוותיקים והמרשימים בארץ הוא ללא ספק צמרת פרקטים. החברה קיימת כבר משנת 1970 והייתה מתחילת הגעת הפרקטים בארץ. ניתן למצוא נגוון רב של פרקטים מעץ, למינציה ובכל הצבעים.  החברה מספקת הובלה והתקנה עד לבית הלקוח וכן אחריות מלאה, הן על הפרקטים והתקנתם. כמו כן בחברת צמרת פרקטים ניתן למצוא שטיחים, ווילונות וטפטים במגוון עשיר ורב. הייעוץ היחס והשירות הם ללא תחרות תוכלו לבקר באולם תצוגה הגדול של החברה להתרשם ולהגיע למסקנה בעצמכם.

כתיבת תגובה