אולמות אירועים מעוצבים ומופלאים

חשוב לכם שכולם יזכרו את האירוע שלכם? מי לא מפנטז ארוע שלא יפסיקו לדבר, אולם מה למעשה אורחים זוכרים מאירוע? הבגדים, איכות האוכל, המוזיקה, ובמיוחד את המארחים. אולי תופתעו מהמימצאים, אולם למרבית האורחים חשובים אותם מאפיינים, וכמובן על המרכזיים נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים אולם

המיקום שבחרתם צריך לשקף את בעלי השמחה ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה בהרצליה פיתוח תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בים תעיד על תמימות, גן או אולם ארועים מהשורה הראשונה ירמוז על עושרכם בעוד גן או אולם אירועים קטנטן ירמוז על חמימות.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על טקס בר מצווה יוקרתי ומפוצץ, אך פעמים רבות שהתכנון מסתיים מבינים בעלי הארוע כי זה לא מה שהם ראו בדימיונם. אז לפני שאתם מזמינים גן ארועים תחשבו אם האולם הזה באמת תואם את רצונותיכם .

בוחרים מנות לארוע

סיימתם לעסוק עם אולמות אירועים? חד משמעית אחד הרכיבים שחייבים לשקול בכובד ראש הן המנות שיוגשו. זה אולי נשמע קצת ראוותני, אך אנשים רוצים ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

טרם בחירת האוכל תחשבו מי האורחים שיתפסו את החלק הגדול ביותר ביום החשוב שלכם. אם מדובר באורחים מהמעמד האמצעי, שמעדפים אוכל ביתי, כדאי ללכת על תפריט פשוט יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר בח'ברה מהדור החדש תלכו לכיוון האוכל המיוחד, אם זו בר מצווה ורובם יהיו בה נערות ונערים אז נכון לקבוע תפריט ילדותי יותר הכולל בו ההמבורגרים קטנים, פיצות ועוד.

ברוב המקרים אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, לפיכך כדאי לשלב תפריט מורכב וצנוע, חדש וביתי. ככה יש סיכוי שיהיו למרבית האנשים מספר אופציות לבחור. לסיכום, תמיד עדיף שיהיו הרבה חלופות במקום מספר מנות בודדות.

עיצוב האולם

במקרה ויש לכם זמן ואתם רוצים להרשים את מרבית המוזמנים, תחשבו על רעיון , משהו יחודי והדור ובייחוד מסר שחשוב לכם שהאורחים יבינו. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם הסגננון המיוחד הוא מרכזי לאורחים.

בעיצוב ממש אין סוף לרעיונות ; ניתן לעשות הכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים מסוימים; הצבע (ארוע בכתום, עיצוב פרחוני), תפאורה (דקלים, ציפורים) עיצוב הפרחים וכו', רק תאפשרו לעצמכם להתפרע. קורה הרבה פעמים שאירוע אישי מתשתנה בעיקר להיות האירוע של ההורים של בעלי השמחה, לפיכך ברגיש בנושא רגיש זה, זו הנקודה לתת ביטוי לאני שלכם.

התחלתם לחשוב על חתונה קטנה?

ההחלטה הכי קלה היא לנסות לרצות את כולם, אך שלא תשכחו לרגע שבסוף היום זה האירוע שלכם. היה ויש נושא שאתם לא רוצים לוותר עליו אף שהוא, מפריע למשפחתך, אל תתפשרו. תסבירו למי שזה מציק לו בדרך הכי שקטה ורגועה שזה בסוף זו החלטתכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי מעיד עליכם.

אם אתם צריכים חומר נוסף לגבי תחום זה חזרו אלינו, ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה