אומנות פלסטית – היצירה ככלי ותחביב

לכל אדם יש תחומי עניין משלו – יש אנשים אשר נהנים לקרוא ולכתוב, אחרים אוהבים לרקוד, יש אנשים אשר נהנים משחייה, ריצה, טניס ויש אנשים אשר נהנים לצייר, לפסל ובגדול – ליצור ולעבוד עם חומרים. היצירה היא דרך נהדרת להבעה עצמית. ניתן להבחין במשיכה ליצירה כבר בגילאים הצעירים כאשר מקבלים הילדים ניירות צבעוניים, צבעים, טושים ופנדות. היצירה מאפשרת להם לדמיין (ידוע שלילדים יש דמיון מפותח), כמו כן היא מפתחת את יכולת הריכוז וההקשבה שלהם. ילד אשר נהנה מיצירה, יכול לעסוק בה במשך שעות. אם הילדים שלכם נהנים לצייר, לגעת ולעבוד עם חומרים, תוכלו לרשום אותם לחוג ציור לילדים. החוג נמצא בסטודיו בתל אביב.

בסטודיו ילמדו הילדים ליצור. הם יעבדו מתוך דיאלוג, יקשיבו לסיפורים, מוזיקה, יצירו גיבורים מסרטים, יכתבו, ישכתבו עבודות אומנות משל עצמם ויפתחו את הסבלנות שלהם כלפי עצמם וכלפי סביבתם. האומנות עשויה לעזור להם בתחומים נוספים כמו למשל – התחום החברתי, תחום הלימודים, חיי המשפחה ועוד.

הסטודיו של האמנית הפלסטית ומנחת הקבוצות מציע מגוון קורסים לקהל הרחב – תוכלו לרשום את ילדכם לקורס הציור, תוכלו להירשם ללימוד רישום, לימודי אומנות פלסטית ועוד. במסגרת הקורסים השונים תלמדו כיצד לעבוד עם כלים מגוונים, תפתחו את יכולת החשיבה, תחזקו את הביטחון העצמי ותשחררו אנרגיות ורגשות.

אומנות פלסטית – אמנית שעוזרת ומלווה אתכם לאורך כל הדרך

אם אתם תלמידים אשר עומדים בפני בגרות באומנות, תוכלו להגיע אל הסטודיו ולקבל הכוונה באופן אישי. בסטודיו תעבדו עם חומרים מגוונים ותגבשו רעיון לפרויקט הגמר. העבודה עם האמנית המקצועית תקל עליכם משום שתדעו שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות. לאחר שתסיימו את הפרויקט, הוא יוצג בבית הספר שלכם ואתם תרגישו גאווה רבה. יש לציין כי קבלת ציון גבוה בבגרות תסייע לכם בהמשך דרכם כאמנים ותשפר את הסיכויים שלכם להתקבל אל האקדמיה או מוסדות גבוהים אחרים ללימודי אומנות.

במידה ותבחרו להירשם לקורס אומנות, תפתח לכם דלת אל עולם היצירה. קורס אומנות יקנה לכם כלים רבים ואתם תלמדו כיצד ניתן לעבוד עם עפרונות, צבעי מים, צבעי פנדה, צבעי אקריליק, צבעי שמן, פיסות עיתון ועוד.

לפתוח דלת אל עולם של יצירה, דמיון ופנטזיה

אם אתם מעוניינים להשתלב בעולם היצירה ויש לכם שאלות נוספות לגבי הסטודיו, האמנית מנחת הקבוצות, הקורסים המגוונים ושיטות העבודה השונות, אומנות פלסטית, לימודי רישום, חוג ציור לילדים ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הסטודיו יחזור אליכם בהקדם האפשרי, ישיב על כל השאלות שלכם ויסייע לכם למצוא את הקורס המתאים ביותר.

כתיבת תגובה