אוסטאופתיה לטיפול טבעי בכאבים

מענה טבעי למגוון רחב של כאבים…

לצערנו, כאבים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים האנושי, סוגים של כאבים מופיעים בשלבים שונים של החיים, חלקם קלים, חלקם קשים מאוד, חלקם כרוניים וחלקם מסתיימים בשמחה גדולה עם הצטרפות של תינוק חדש למשפחה. ההתמודדות עם כאבטיפול אוסטאופתיה אינה פשוטה, אין כל סיבה לעשות זאת לבד, לכל סוג של כאב שיטות טיפול, הקלה ומניעה.

מהי שיטת האוסטאופתיה?

מדובר בשיטת ריפוי כאב המתבססת על מגע ידיים והבנה מעמיקה של המבנה האנטומי, הפיזיולוגי וכל מערכות גוף האדם וההשפעות ההדדיות ביניהן. המטפלים רואים סוגים של כאבים כסימפטום ולא מקור הבעיה, הם ממקדים את מאמצי הריפוי באיתור הגורם לכאב תוך השגת הקלה ברמת הכאב לצורך שיפור איכות החיים. מטופלים רבים מתקשים להבין כי ייתכן וכאב הראש שלהם נובע מבעיות באזור אחא בגוף, הם אינם מבינים כי משככי כאבים מציעים מענה רגעי לשיכוך הכאב ללא כל אפשרות לרפא את מקור הכאב. בכדי למנוע חזרה של כאבים יש לאתר את מקור הכאב ולטפל בו.

למי מתאימים טיפולי אוסטאופתיה?

א. כל מי שמחפש טיפול טבעי וללא תופעות לוואי.

ב.נחשב ליעיל ביותר בקרב אנשים שסובלים מבעיות הקשורות לעמוד השידרה.

ג. תינוקות, ילדים ובני נוער.

ד. נשים בהיריון ואפילו תינוקות קטנים!

במילים אחרות, טיפול אוסטאופתיה מתאים ממש לכולם!!!
שיטת הטיפול טבעית, היא מתאימה לטיפול בכאבים קיימים, מניעה של כאבים חוזרים וגם שילוב בתכניות טיפול וריפוי המתבססות על הרפואה הקונבנציונלית. הצלחה הושגה בטיפול בכאבי גב וצוואר, טיפול בכאבי ראש מסוגים שונים, טיפולים במקרים של סחרחורות, טיפול בכאבים כרוניים, סיוע בבעיות התפתחות של תינוקות וילדים, טיפול בהפרעות קשב וריכוז, הקלה על אסטמה, הכנה ללידה והקלה על כאבי הלידה.

אוסטאופתיה משמשת לטיפול בסוגים רבים של כאבים, הטיפול כולל אבחון מקצועי, ממשיך אל הרכבת תכנית טיפולים וממשיך אל סדרת טיפולים המביאה לתוצאות הדרגתיות. פגישות הטיפול מתקיימות בקליניקה, כאשר המטופלים מתבקשים להגיע אל הטיפול בבגדים נוחים ומצב רוח רגוע ככל האפשר. גם כאשר הכאבים חזקים וממושכים יש להמשיך במאמצים לאיתור שיטות טיפול חדשות. אוסטאופתיה מצליחה להציע מענה למטופלים רבים, אך אין מדובר ברפואת קסמים, התוצאות מופיעות בצורה הדרגתית לאחר התמדה ומחויבות לתהליך הטיפול.

כתיבת תגובה