אז איך מוצאים שירותי הובלה?

 

הגיע הזמן לעבור?

בשביל רבים מהאנשים העברת העסק הוא שלב כיפי ומרגש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע סדר בדברים, למיין את החפצים, להפרד מהישן ולהתרענן בדברים חדשים. על אף הכל, כאשר עוברים לדירה חדשה כדאי לבחור בקפידה חברה שתעביר לנו את הרכוש , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל וזריז ככל הניתן.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים מעבר דירה?

הרכיב הראשוני שרוב האנשים יתעכבו עליו הוא מחיר ההובלה. המחיר הוא בדרך כלל נתון עיקרי בבחירת חברת הובלה עבור חלק ניכר מהאנשים, השאלה אם מחיר זול תמיד משקף את הפתרון שיתאים לכם?

אל תהיו מופתעים אם כשהזמנתם הובלה לכלל הרכוש שלכם בשבע מאות שקלים וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע מוביל יחיד עם מסחרית מתפרקת. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את הרכב שלכם בידיו של כל מוסכניק, אל תתנו את כל רכושכם אצל סתם מוביל, זול ככל שיהיה.

כל הדרכים למוביל איכותי

במידה ואין לכם ניסיון עדיף ואפילו מומלץ לבדוק מס' הצעות. על ידי ביצוע השוואה בין מספר חברות הובלה תוכלו לקבל אינדיקציה מה כל חברה ממוצעת נותנת לכם ועבור איזה מחיר, לאחר מכן תוכלו לדעת מה חשוב בעיניכם ולקבוע טווח מחירים אותם אתם יכולים ומוכנים לשלם ולדעת שקיבלתם את השירות הטוב ביותר במחיר הזה, מתכננים לעבור? לחצו כאן לפרטים נוספים.

בבחינת הצעת מחיר הפערים במחיר יתבטאו ב:

המלצות וניסיון בפועל – חברות בתחום ההובלה הפעילות בתחום מספר רב של שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שעובדים בצורה מהירה ויעילה תוך כדי הקפדה וטיפול מסור ברכוש האישי שלכם. לחברות הובלה אלו לקוחות רבים ויש ביכולתן להציג המלצות רבות.

אחריות כוללת – ודאי תשימו לב שחלק ניכר מן ההצעות הזולות שתקבלו לא מזכירות אף סעיף ביטוח. בעת העברת דירה חשוב להקפיד שקיים סעיף מסוג זה ולבדוק מה גובה כיסוי הביטוח כדי שלא תהיו בלחץ.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברות מסודרות יגיעו עם משאית בניגוד לעוסקים מהצד שיגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן עם טנדר שבמקרה והזמן מזלכם הוא בעל כיסוי ברזנט. חברות הפועלות כדרך קבע יפקידו בידיכם צוות עובדים מיומן ומקצועי של לפחות שלושה מובילים, תלוי בגודל הפרוייקט – מה שמבטיח לכם טיפול טוב יותר בתכולת העסק שלכם.

הובלות בגובה – שימוש בשירותי מנוף יתבטא בתוספת מחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה בידיכם אפשרות מלבד שימוש בו כתוצאה מהדרך הסבוכה אל המשאית. למרות האמור, שווה לשקול שירות מנוף גם כשלא מוכרחים כיוון שזה יכול לחסוך זמן וגם פוסל אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בעת הזזת החפצים בחדרי מדרגות צפופים.

מקווה שנתתי לכם מקום טוב להתחיל במציאת הצעת מחיר להובלה שתהיה משתלמת עבורכם. לא הספיק לכם? רוצים עוד מגוון טיפים וכלים לבחירת מובילים במחיר מצויין? כנסו עכשיו לפורטל ותוכלו לקבל עוד טיפים ומאמרים שיאפשרו לכם לעבור את יום המעבר במהירות.

כתיבת תגובה