אחסון דירות לטווח קצר

הדירה שלכם עוברת שיפוץ? מצאתם דירה מציאה? יש אנשים שמעבירים חיים שלמים באותה עיר. חלק גדול מהאנשים היו רוצים להחליף בית מס' פעמים עד שהם מוצאים את מקומם. מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה ארוכה. הטקסט הבא רלוונטי מאוד לאלו מכם שעוברים דירה בשנה הבאה, ובו תמצאו מס' נקודות למחשבה על שירותי הובלה.

זה לא סוף העולם

הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום אחד למשנהו בנסיבות משמחות כמו שדרוג לפנטהאוז גדול וחדש או כשסיימו לשפץ את הבית. נכון, לעבור דירה זה שלב מתיש נוסף בדרך אבל גם אותו אפשרי להעביר בקלות.

כל הדרכים למעבר נינוח, מזורז וללא כאבי ראש

היו מוכנים, תבדקו את האפשרויות להעברת הדירה שלכם מספר שבועות לפני. אם תקפידו לעשות זאת תמנעו מבלת"מים ותהיו מוכנים ליום המעבר בצורה מיטבית.

לא מוצאים זמן לארוז? כיום באפשרותכם למצוא הרבה חברות המציעות שירותי אריזה לצד שירותי הובלה. צוות של מס' עובדים יגיע אליכם מספר ימים לפני יום העברת המשרד על מנת לארוז החפצים שלכם.

במידה ואתם חייבים להתפנות מהעסק לפני התאריך בו יש לכם אפשרות להכנס לבית החדש אל חשש! בכל מקום בארץ ביכולתכם למצוא מספר עסקים שכל המטרה שלהם אחסון ציוד. המחסנים בד"כ מושכרים לשבועיים אך בחלקם קיים גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו בתעריף נמוך יותר.

לא עושים פשרות על אחסון דירות

בין אם אתם אורזים את תכולת הבית או שבחרתם לשכור את שירותי חברת הובלות לעבודה זו יש לארוז את החפצים שלכם בהקפדה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירתכם החדשה. לא תרצו שכלי החרסינה שדודה פולה הורישה לכםלא יעבור את הדרך, נכון?.

אל תחסכו על חברת הובלות מקצועית, לא כל בעל טרנזיט יעשה עבודתו נאמנה. הובלת חפצים מיוחדים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים מיומנות גדולה. אל תשכחו שיש חפצים מסוימים כגון: פסנתר כנף פינת אוכל גדולה אשריצטרכו פירוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, מומלץ לוודא שהמוביל מסוגל לכך. עבודה זו מצריכה עוד תשלום.

תבדקו את המעברים השונים בבית הנוכחי ובדירה אליה אתם מעבירים את הרכוש. במידה והדלתות צרות מדי יתכן ויהיה עליכם לקחת בנוסף מנוף.

באפשרותכם לקחת שירות מנוף מחברה אחרת אך מומלץ לבדוק אם חברת ההובלות אותה לקחתם לביצוע המלאכה יכולה לספק מנוף, כך תחסכו לעצמכם כסף רב. יש מקרים שעדיף לקחת מנוף להובלה, גם כשיש אפשרות בלי. מנוף יכול לחסוך זמן וטלטול מיותר של החפצים בדרך.

צריכים עוד פרטים? צריכים המלצות? הכנסו לבלוג שלי בו תוכלו למצוא פרטים, טיפים והצעות מנותני שירות בכל חלקי הארץ.

כתיבת תגובה