אטרקציות לבר מצווה באולם יוקרתי – מה כדאי לבחור?

הילד כבר הגיע לגיל המצוות? מזל טוב!  אטרקציות לבר מצווה

אירועי בר מצווה משרתים את טובת הנער וטובת ההורים, פעמים רבות נשמע טענות כי האירוע היוקרתי מיועד בראש ובראשונה להורים, לבני המשפחה המבוגרים ולחבריהם. אין כל פסול בבקשה של ההורים לחלוק את השמחה עם חבריהם תוך הפקת אירוע יוקרתי באולם מפואר. תופתעו לגלות כי נערי בר המצווה נהנים מהאירוע ושמחים לחלוק כבוד להוריהם.

כאשר מפיקים אירועי בר מצווה יוקרתיים יש אשר קובעים מראש מספר מצומצם של חברים אותם יוכל הנער להזמין, תוך הבטחה להפיק אירוע נוסף בעבור החברים בלבד. אל מולם, יש אשר מקימים בתוך אולם האירועים מתחם המיועד לאירוח הנערים, כאשר ישנה בעצם הפרדה בין שני מתחמי האירוח.

אטרקציות לבר מצווה באווירה צעירה

את מתחם האירוע המיועד לחבריו של חתן השמחה אפשר יהיה לאבזר בהתאם תוך שילוב של דוכני מזון מהיר, בר ממתקים, עיצוב בלונים, עמדת איפור וקעקועים, בובות מרקדות, שולחנות משחק, מתקנים מתנפחים ושאר הפעלות לנערים. חשוב לזכור למנות מדריך או מבוגר אחראי אשר ישגיח על המתרחש במתחם הנערים. את רשימת האטרקציות יש להרכיב תוך התייחסות לגודל המתחם והתנאים בשטח, כאשר כדאי לאפשר לחתן השמחה להביע את דעתו ולקחת חלק פעיל בקבלת ההחלטות.

גם כאשר מדובר באירוע יוקרתי באולם אפשר לתת ביטוי להעדפות אישיות של הנער תוך עיצוב עוגה בצבעי קבוצת הכדורגל האהובה, שילוב של שירים אהובים, הצגת כישרונות אישיים כמו שירה או נגינה ועוד. שימו לב, גם אותם אורחים מבוגרים מבינים כי מדובר באירוע הסובב סביב נער בן 13, הם מצפים לרגעים בהם יוכלו לחזור להיות ילדים לכמה רגעים ולחמוק אל מתחם משחקי הענק או דוכני הגלידה והנקניקיות.

דגש חשוב לשילוב אטרקציות באולמי אירועים

כאשר בוחרים אטרקציות לבר מצווה באולם יש להתייחס לגודל המתחם ולקבוע בהתאם אלו אטרקציות אפשר יהיה לשלב במקום. במקרים רבים, לא ניתן יהיה להכניס אל המקום מתקנים מתנפחים או מבחר רב של שולחנות משחק. התייעצות עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון תמנע טעויות מיותרות ותזרז את בחירת האטרקציות המתאימות ביותר. חברת סלברייט אירועים מציעה מבחר גדול של אטרקציות לבר מצווה באולם או במתחמים פתוחים, כל שנותר לעשות הוא לבחור.

כתיבת תגובה