איזה סוג ליסינג הוא הטוב ביותר עבור העסק שלך?

באיזה ליסינג כדאי לבחור

בכתבה הבאה נדבר קצת באופן כללי על ליסינג תפעולי ולא רק בהקשר של מכוניות אלא על המושג עצמו,

כדי להצליח בעסקים כיום, אתה צריך להיות מסוגל לקבל את הציוד הדרוש לך כדי לשמור על קשר עם הזמנות הלקוחות שלך, מהר ככל האפשר. לנסות לנהל משא ומתן עם מימון ההלוואה, במיוחד בימים אלה, יכול להיות תהליך ארוך, ולעיתים זה נמשך ולא תמיד מצליח. למרבה המזל, לבעלי עסקים כיום יש אפשרות להשכיר ציוד כלכלית באמצעות ליסינג או הון או הפעלת ליסינג, מה שהופך ציוד מימון לרווח.

הון ליסינג לעומת ליסינג תפעולי

אם אתה רוצה להיות הבעלים של הציוד שאתה צריך, מימון הרכישה באמצעות הון ליסיג אכן יש יתרונות. אתה פשוט לנהל משא ומתן החכירה שלה לאורך זמן מוגדר, בסופו של דבר אתה משלם תשלום נוסף קטן לרכוש אותה. עם זאת, במונחים של מימון העסק, זה לא תמיד אפשרות טובה, במיוחד עבור עסקים קטנים. ברגע שאתה הבעלים של הציוד, הוא הופך להיות נכס, נכס הון, שיש טענה בצד שלך של מסים בשנה. זה גם הופך ופוחת באמצעות פיחות, אשר יהיה גם צורך בחשבון בהמשך.

באמצעות ליסינג תפעולי, לעומת זאת, אתה לא באמת רוכש את הציוד האמור. במקום זאת, אתה פשוט משכיר אותו לאורך הזמן שאתה צריך את זה וכאשר החוזה מסתיים, הציוד חוזר אל סוכן הליסינג. מבחינה כספית, זה יחסוך לכם על עלויות התחזוקה, אשר נופלים תחת התחייבות של הסוכן ליסינג משחרר את תקציב ההפעלה, כך שתוכל להתרכז בהשקעת ההון בחזרה את העסק שלך למקום שאליו הוא שייך.

יתרונות נוספים של מבצע ליסינג

 לליסינג תפעולי יש יתרונות הרבה מעבר להטבות כספיות ראשוניות של להיות חופשי מהשקעות פחת ההון. מחיר החל עבור סוג זה של הסכם שכירות הרבה פחות ממה שהם יהיו אם רכשת מימון הלוואה ממחיר הרכישה במקום. תשלומים נמוכים, בתוספת דמי השכירות החודשיים נמוכים, יכול בקלות להיות לעבוד על תקציב ההפעלה השנתי שלך מבלי להקריב יותר מדי את שולי הרווח שלך לעשות זאת.

זה גם מאפשר גמישות רבה יותר במונחים של שימוש. בעת רכישת כל מכשיר, אתה הבעלים שלה, גם אם אתה רק צריך את זה עבור סכום קצר. האפשרות היחידה שלך אז תהיה למכור אותו במחירי הפסד ועם הכלכלה באופן זה, כלומר לא דרך מובטחת לעשות כל הכסף שלך בחזרה. על ידי חכירה את זה בפעם היחידה שאתה צריך את זה,
רוב סוכני הליסינג יכולים לתת לך את האפשרות של שדרוג או מסחר בציוד מיושן עבור הנוכחי, תלוי איך אתה תנהל משא ומתן על תנאי החוזה.

בכתבה הבאה נרחיב על נושא הליסינג המימוני

כתיבת תגובה