איזו מתנה למורה כדאי לקנות?

מפחד לשעמם אותה? אל תבלבל פשטות בטיפשוּת. בכוונתי להסביר לכם על שי שקניתי לחברה שלי לפני כשנה, וללא ספק הייתה זו המחווה המגניבה ביותר שמישהי קיבלה ממני. היא כ"כ התלהבה, ואנחנו בלתי נפרדים בעקבות המתנה הזו.

משהו פשוט

כשחיפשתי עבורה את המתנה התרוצצתי בהמון חנויות פרחים ומתנות, בקושי נרדמתי בלילה והייתי בלחץ מזה. חיפשתי בכל הכוח משהו לא שגרתי, במקום להתפשר על פריט מהאינטרנט. בדיעבד הבנתי שכל מה שחיפשתי היה גם קרוב. והחלטתי לקנות מתנות למורה.

הרעיון של הסבת תמונות אינו חדשני בצורה מיוחדת, אולם כל האופציות האפשריות בענף – מעניקות לו גוון מרגש ורדיקלי. בין אם בחרתם בהגדלת תמונה כלשהי על הקיר, או להדפיס תצלום על ספל – התוצאה מקורית ומוצלחת. בדקו בעצמכם על האישה. שתפו עמי את התגובות שקיבלתם – בסוף הכתבה. לפי כמות התגובות, אשמח לתת עצות נוספות בתחום מתנה למנהל.

יצירתיות ומקוריות קודם.

כמובן שהרעיון הקיצ'י ביותר הוא לעבוד על תצלום רומנטי שלכם. בלי ספק, זה בהחלט עובד, ואין ספק שתצליחו להוציא ממנה דמעות ולהשאיר אותה "ספיצ'לס", ואע"פ כן אני אישית מעדיף דברים מקוריים יותר; תמונה מוצלחת של אזור שטיילתם בו, ההופעה בה נפגשתם לראשונה, או אפילו תמונה שלכם כילדים. השקיעו בתמונה קפדנות יתרה, כדי לא לגרום למריבה לא יפה.

מספר סוגי האפקטים שניתן להוסיף לתמונות הוא עצום. בחירת האפקט הנכון היא כשלעצמה מטלה די מסובכת, אך לשם כך יוכלו לסייע לכם מקצוענים שזוהי פרנסתם, מהם תקבלו טיפים. את חלק מהתמונות בלתי אפשרי להדפיס בעקבות גודל הצילום, או סיבות אחרות. כדי להימנע מטעויות, רצוי שתבחרו מספר תמונות שונות, קחו לתשומת הלב.

מידע נוסף בנושא הדפסות.

כאמור, הפתעות מהסוג הזה תמיד כיף לקבל, בייחוד אם הן ניתנות באופן ספונטני לכבוד יום השנה. אתם מוזמנים לפרט עוד רעיונות כלשהם למתנות מגניבות, הגיבו לי בבלוג, וספרו לחברים.

כתיבת תגובה