איטום גגות עושים רק בקיץ!

בוודאי נשמע לכם מוזר הקונספט הזה של להתחיל לדאוג לאיטום הגג, להזמין זיפות ולסדר את כל העניינים הללו באמצע הקיץ. אנחנו נמצאים בסוף חודש יולי ועומדים להיכנס לחודש אוגוסט – החודש החם ביותר בשנה, אז למה לנו בכלל לדאוג לאיטום גגות, כאשר אין מצב שנראה טיפת גשם בשלושת החודשים הקרובים לפחות? אז דווקא בגלל זה אנו צריכים לארגן את כל סידורי הגג עכשיו כשעוד יבש מאשר לדחות את זה לחורף.

איטום בקיץ? מה בוער?

יש כמה סיבות שבגללן כדאי לבצע איטום גגות בעונת הקיץ היבשה והחמה, מאשר בחורף מתי שהעניין באמת לחוץ לטיפול:

1. הזמינות – מכיוון שבקיץ ביצוע איטום גגות זה לא דבר כזה לחוץ ואפשר לחיות בלעדיו, אז אנשים מעדיפים לשחות את ההוצאה והתיקונים לחורף מתי שבאמת נזדקק לזה, אבל כתוצאה מכך נורא קשה להזמין עבודות איטום גגות בחורף, קבלני האיטום עסוקים בפניות אחרות ולעיתים אנחנו יכולים לחכות חודש – חודשיים עד אשר יבואו ויפתרו לנו את בעיית הרטיבות והנזילות מהגג. לא לדבר על זה שלעיתים עבודת איטום דורשת כמה וכמה טיפולים ונדרש מהקבלן להגיע אלינו כמה פעמים ובכך העבודה מתארכת ואנחו מוצאים את עצמנו מחכים חורף שלם לאיטום הגג וסובלים תוך כדי מטפטופים בלתי נסבלים מהגג.

נצלו את הקיץ והזמינו איטום גגות >>

2. המחיר – מכיוון שכולם פתאום נזכרים בחורף להזמין קבלני איטום גגות לביתם, אז מעבר לזה שיש תור ארוך ולוקח זמן עד אשר מגיע אלינו קבלן לביצוע עבודת איטום, המחירים הרבה יותר מופקעים בחורף מאשר בקיץ – ככל שיש יותר ביקוש אז המחירים יעלו ואם יכולנו לשלם סכום מסויים על עבודת איטום בקיץ, יש מצב גדול שנשלם עליה כפליים ואף יותר בחורף.

3. נוחות העבודה – אין ספק שבתנאי מזג אוויר נוחים הרבה יותר קל לעבוד בחוץ, וודאי כשמדובר על טיפוס על הגג ועלייה למקומות גבוהים. בעונת הגשמים קבלני האיטום עלולים לסכן את עצמם בטיפוס ועלייה לגג הרטוב והחלקלק וביצוע איטום. כמו כן בימי הגשם הסוערים, סופות הרעמים והברקים קבלני האיטום לא יוכלו לעבוד בימים חורפיים וסוערים וכך הספק העבודה הוא נמוך יותר.

כתיבת תגובה