איטום גגות

איטום גגות – מתי כדאי

זה הזמן לבצע בדיקה מקיפה של הגג, ולדאוג לאיטום מחדש אם יש צורך בכך, לפני שיתחילו לבקר הגשמים הנוטים להציף את הסדקים הקטנים, אשר לא מפריעים לנו כלל בעונת הקיץ.  אסי לינקר המנהל את חברת " ארגמן איטום גגות " המבצעת התקנת גגות והחלפת גגות רעפים, אומר כי בעונת הגשמים מתבצעים רק תיקונים נקודתיים של חורים וסדקים שהתגלו באיטום. כך מגיעים מוכנים לעונת הגשמים הבאה.

העונה הלחוצה של התחום מתחילה בחודש אוגוסט וממשיכה עד דצמבר. בחורף ובגשם יש בעיה לאטום, כי מזג האוויר משתנה וצריך לחכות ליום לא גשום.

בעלי המקצוע, בתחום הגגות, פנויים יותר בעונות החמות ולכן כדאי מאוד להזמין בעל מקצוע בזמנים תחרותיים. כך תוכלו להנות ממחירים תחרותיים , מבצעים והנחות.

אל תהססו, תיקון הגג בטרם עונת הגשמים , יחסוך לכם פעמיים- גם על התיקון היקר של הגג בחורף, וגם על תיקון הנזקים שהיו נגרמים בעקבות חדירת המים.

קיימות מספר דרכים של איטום גגות תקין ונכון של הגג. בעל מקצוע מנוסה יבצע את העבודה הטובה ביותר ע"י התאמה שיטתית של חומר האיטום הנכון לגג ולמצבו הנוכחי.

כמו בכל תחום, גם בתחום הגגות חשוב להזמין בעל מקצוע מהימן ואמין.  חשוב גם לוודא שהוא משתמש בחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות גבוהה, המתאימים לישראל ולתו התקן הישראלי.

יש לשים לב! כי זכותכם לבקש אישורי בטיחות מתאימים מבעלי המקצוע בתחום איטומי הגגות. כל איש מקצוע יודע שעליו להחזיק באישור עבודה בגובה מטעם הרשויות. במידה ולא תבקשו את האישור המתאים- אין כיסוי ביטוחי ולכן אתם תשאו באחראיות אם יקרה משהו חס וחלילה. זכרו, יש לדרוש מבעל המקצוע תעודות עבודה בגובה.

כתיבת תגובה