איך בוחרים אתר הכרויות?

אי אפשר לטעון כמובן כי מספר אתרי ההכרויות באינטרנט הינו אינסופי, אך אין ספק כי מדובר בכמות גדולה למדי היכולה לגרום לבלבול גם בקרב שועלי אינטרנט ותיקים. כאשר מדובר בנושא חשוב ורגיש כמו הכרויות באינטרנט, ישנם כמה שיקולים שמומלץ לקחת בחשבון עוד טרם נרשמים לאתר הכרויות זה או אחר. הנה כמה מהעיקריים שבהם:

נסו לאמוד כמה אנשים , גברים ונשים, רשומים באתר. האם מדובר באתר מאוד פופולרי או באתר חדש או לא ידוע? האם החברים באתר המדובר מונה מספר שווה של גברים ונשים או שיש פער ניכר ביניהם? "אוכלוסיית" האתר יכולה להוות גורם קריטי לרמת העניין שתגלו באתר ההכרויות המדובר, שלא לדבר על כך שאתר בעל מספר נמוך של חברים עלול שלא לספק את המטרה שעבורה נרשמתם לאתר. זכרו כי ברוב המקרים, אתר עם מספר גדול של חברים מגדיל משמעותית את ההזדמנות לפגוש אנשים שונים ,מערים שונות, במגוון תרבויות ורקע.

בדקו מהי אוכלוסיית היעד של אתר ההכרויות.  אוכלוסיית היעד של האתר יכולה לשמש כאומדן לסוג האנשים שנרשמים אליו.  אם האתר פונה לפלח אוכלוסיה מסויים, יהיה זה אך הגיוני שרוב החברים באתר ישתייכו לפלח אוכלוסיה זה. בנוסף, ישנם אתרי הכרויות שאף מגבילים את ההצטרפות רק לאנשים העונים על קריטריונים מסויימים כמו למשל אתרי הכרויות המיועדים אך ורק לאקדמאים או כאלה הפונים לאוכלוסיה הדתית. גם אם אתם נמנים על הקריטריונים שהאתר מציב, קחו בחשבון כי הוא יהיה מוגבל מבחינת מגוון החברים שתפגשו שם.

בדקו לאיזה סוג של הכרויות מכוון אתר ההיכרויות. בעוד שאתרי הכרויות רבים מציעים מגוון סוגי הכרויות כגון: הכרויות ליחסים רציניים, שירותי שידוכים לפנויים ופנויות, הכרויות ליחסים טלפוניים, הכרויות ליחסים מזדמנים ועוד כל מיני סוגי הכרויות שונים ומשונים, ישנם אתרי הכרויות שמתמקדים רק בסוג אחד של הכרויות מאלה שהוזכרו לעיל. אתם חייבים להחליט מהם תחומי ההתעניינות שלכם ובאיזה סוג של הכרויות אתם מעוניינים ולבדוק האם האתר המדובר אכן עונה עלייהם.

בדקו אלו שירותים מציע האתר. אחת הדרכים למדידת רמת היעילות של אתר הכרויות הוא סוג השירותים שהוא מציע ואופן הניהול שלהם מול המשתמשים. אחת הדוגמאות הבולטות היא מנוע החיפוש של האתר. מספר הקריטריונים אותם אתם יכולים לקבוע בזמן השימוש במנוע החיפוש הפנימי של האתר הינו קריטי בעיקר כשמדובר באתר הכרויות פופולרי המונה מאות אלפי חברים.  חוסר באפשרות לדייק ברמת החיתוך המבוקשת עלול לגרום לכם לקבל המון תוצאות שאינן רלוונטיות עבורכם, דבר שיוביל לבזבוז זמן מיותר. דוגמא נוספת קשורה לאופן הצגת תוצאות החיפוש. בעוד שישנם אתרים המציגים את התוצאות לפי תאריך ההצטרפות של החברים באתר, ישנם כאלה המציגים קודם את אלה בעלי התמונות למשל או דווקא את אלה המחוברים לאתר באותו רגע נתון. על כן, בדקו את הפי'צרים השונים שמציע אתר ההכרויות ובחרו במה שהכי מתאים לכם.

בדקו את עלות החברות באתר. בנוסף למידת ההתאמה האישית של האתר, יש לקחת בחשבון מהי העלות החודשית של החברות באתר הכרויות. בעוד שישנם כמה אתרי הכרויות המציעים את  השירותים שלהם חינם,  ללא תשלום בכלל, ישנם כאלה המאפשרים הרשמה חינם עם האפשרות של שדרוג בתשלום לחברות מלאה שתאפשר גישה מלאה לכל השירותים וההטבות שהאתר מציע, וישנם כאלה הגובים תשלום כבר מרגע ההצטרפות לאתר. בכל מקרה בו בחרתם להצטרף לאתר בתשלום, מומלץ שתבדקו האם ניתן להשיג קופון או קוד הנחה שיאפשר לכם לחסוך כמה שקלים, לפחות בהתחלה.

כתיבת תגובה