איך בוחרים גן אירועים?

חיפוש אחר המקום המושלם לחתונה הוא חלק הקשה והסיזיפי בתכנון החתונה. הוא מעכיר את הקסם לאחר הצעת הנישואין הרומנטית.

כמה טיפים שימקדו ויקלו עליכם את המלאכה.

נהוג לחשוב כי הפרמטרים העיקריים שיקבעו את המקום בו תתחתנו הינם: המוזמנים, המרחק והסגנון.

אך זכרו כי חתונתכם הינה אירוע חד פעמי שלכם בלבד ולכן עם כל הרצון, ההתחשבות והאהבה למשפחה לקרובים ולרצונותיהם, תהיו נאמנים לעצמכם ותגשימו את החלום שלכם. האנשים שאוהבים אתכם יבואו ויחגגו אתכם בצפון או במרכז בחוף לאירועים או באולם בכל מקרה ובכל בחירה שתעשה על ידכם. והכי חשוב שתזכרו שאי אפשר לרצות את כולם אז תרצו את עצמכם.

לאחר שניפיתם מתוך עשרות מקומות המוצעים באינטרנט מתוך אולמות, גנים, חופים וארמונות ובחרתם שלוש מקומות שקרצו לכם במיוחד תיאמתם והגעתם לפגישה, תבחנו את החיבור עם איש הקשר/ מנהל האירועים בדקו כי יש הבנה הדדית ואמון, כך תדעו שבקשותיכם ייושמו. אם אין את הקליק הראשוני, זה לא יילך. אתם הולכים לעבור דרך ארוכה יחד והפרמטר הזה הוא חשוב ביותר.

טעימות – התפריט הבסיסי לחתונה הינו בר שינוי – אם אהבתם את האוכל אך היה חסר סלט או עיקרית שמאוד רציתם בדקו אם תוספת כזאת היא אפשרית ברוב המקרים יענו לבקשתכם בשמחה. חשוב מאוד בגני אירועים פתוחים לבדוק שהאוכל מוגש על חימומית, והסלטים מוגשים רק כאשר אנשים יושבים בשולחנות ולא לפני, ומוחלפים כל מספר דקות (אחרת סלטיי המריחה משחירים והאוכל מתקרר בשניות). בדקו איזה שיטות הגשה אפשריות – מזנונים או הגשה למרכז שולחן יקבע את אופי וקצב האירוע.

עיצוב הגן הקיים הינו אופצייה אחת בלבד מתוך עשרות אופציות אפשריות. תנו לדימיון ולחלום לקחת אתכם ושתפו את מנהל האירועים ברצונותיכם לגביי הנראות הוא ישמח לרעיונות חדשים. בדקו מה גן האירועים נותן מבחינות עיצוב כגון: פרחים, צבעים, בדים, מרכזיי שולחן, ועיצוב חופה וכמה יעלה לכם לשדרג את החבילה הבסיסית. ישנם מצבים בהם ישתלם לכם לקחת מעצב אירועים שיבנה את הקונספט בדיוק כפי שראיתם בדימיונכם.

אחרי שאהבתם את המקום, האנשים, האוכל והגעתם להבנה בדבר המחיר. בדקו בין השורות מה מחיר המנה כולל? האם יש תשלומים נוספים כמו שכר מלצרים, ברמנים, מנהל אירוע, בר אלכוהול, הגברה ותאורה, משגיח כשרות ואמ"י. . כאשר מחיר המנה נמוך מ- 200 שקלים דעו כי חומריי הגלם המשמשים את המקום הינם זולים וכי סביר להניח שישלפו עוד שפנים מהכובע כאשר תגיעו לסגור חשבון. מחיר מנה סביר כיום 230-260 ש"ח כולל מע"מ. לפעמים כדאי לשלם כמה שקלים יותר בכדיי לקבל מנה ראויה. בקשו שהכל יהיה כלול במחיר + מע"מ וכתוב בחוזה, כך תדעו את המחיר האמיתי של האירוע שלכם.

הוצעות נלוות- כולם רוצים חתונה מיוחדת שעוד לא נראתה ושלא תשכח, פרפרים, יונים, זיקוקים,לייזרים, צניחה חופשית לחופה וכרכרות עם סוסים. הגימיקים הקיימים בשוק הם רבים ומגוונים ועולים הון תועפות. החתונה המיוחדת ביותר כיום היא חתונה פשוטה נקייה מכל הגימיקים. במידה ולא השתכנעתם ואתם רוצים להפתיע ולשדרג ישנם אלטרנטיבות זולות יותר כגון הפרחת בלונים ,צינורות תאורה שנדלקים עם שבירת הכוס ובזאת חסכתם לעצמכם אלפיי שקלים של גימיקים מיותרים. מה שיעשה את החתונה שלכם למיוחדת ביותר היא האנרגיות שלכם והשמחה.

חוף הגרין בכנרת

שמורת הגרין הינה שמורת חוף מושקעת ויפיפייה לאירועים. החוף פרטי ומבודד בנוי משני מפלסים ומשקיף על נוף מרהיב של רמת הגולן והחרמון. השמורה מיועדת לאנשים מיוחדים שרוצים להגשים את החלום במקום קסום עם אווירה ייחודית. חתונות מרהיבות,אירועים עסקיים ופרטיים .השמורה מנוהלת ע"י צוות מקצועי, אמין ומנוסה. החוף מתחיל מקו המים של הכנרת ונבנה לאחר מחשבה רבה בכדי שיתאים לאירועי בוטיק ייחודיים עם קונספט שונה באווירת הטבע.

כתיבת תגובה