איך לבחור בקלות את הווטרינר שלי?

אימצתם גור כלבים או חתולים וברור לכם כי יש צורך למצוא וטרינר מתאים אשר ידאג לתחזוקה שוטפת של בריאותו, מאמר זה יעזור לכם צעד אחר צעד בכל הנוגע לבחירה נכונה של ווטרינר מתאים עבורכם ועבור חיית המחמד כמובן. אין ספק כי מדובר לאמץ חיית מחמד בהחלטה חשובה, ההמלצה היא לקבל החלטה לאחר שכבר בדקתם שמדובר במרפאה וטרינרית איתה ממנה תוכלו לקבל מענה לטווח הארוך ולא רק הקצר.

טיפים בבחירה של ווטרינר…

שמדברים על שירותים של ווטרינר למעשה מדברים על רפואה מונעת ורפואה טיפולית. במילים אחרות, יש לכם צורך בווטרינר באופן שוטף במטרה לשמור על הבריאות של חיית המחמד שלכם (לדוג': חיסון נגד כלבת). ומצד שני, ייתכן כי תצטרכו לתת מענה רפואי לבעיה שלא הייתה צפויה , לעיתים אפילו בצורה מהירה ודחופה. בהתחשב בכך, מומלץ לבחור במרפאה ווטרינרית אשר תוכל לסייע לכם בכל מקרה שלא יבוא, תוכלו למצוא ווטרינרים אשר מציעים שירותי חירום 24/7 שמטרתם לספק מענה מלא גם לשעת צרה.

אך כדי למצוא מרפאה וטרינרית טובה כדאי לקחת בחשבון גם דברים נוספים כמו שירות לקוחות, ניקיון של המקום והניסיון של הצוות הרפואי. על מנת לבדוק דברים אלו כבר מומלץ פשוט לפנות אל המקום ולהגיע לפגישה היכרות בה תוכלו לקבל רושם מעמיק יותר על הצוות ועל איכות המקום. מאחר והשירותים הם בתחום של בריאות על המקום להיות נקי והיגייני באופן שוטף בצורה שצריכה להיות מורגשת. לא תרצו לקחת את חיית המחמד שלכם למקום אשר יסכן אותו עוד יותר ולכן הגעה אל המקום היא צעד הכרחי שבוחרים ווטרינר.

בטח תרצו למצוא מרפאה באזור נגיש לאזור מגורכם לכן שאתם מחפשים אחר ווטרינר זכרו לחפש בצורה ממוקדת יותר לפי האזור הגאוגרפי בו אתם חיים. לצורך הדוג': אל תחפשו בגוגל אחר "מרפאה ווטרינרית", חשפו ממוקד יותר כמו "מרפאה ווטרינרית בבאר שבע"…

באיזו תדירות אצטרך את הווטרינר שלי?

למען האמת אין תשובה חד משמעית לשאלה זו מאחר ובריאות זה לא נושא של שחור ולבן. מה שכן, ניתן לומר כי עבור רפואה מונעת יהיה עליכם לבקר בממוצע פעמיים בשנה לצורך חיסונים וטיפולים שישמרו את חיית המחמד שלכם בטוחה יותר כנגד מחלות ומזיקים שונים שמאיימים על בריאותה. עוד כדאי לציין כי השנה הראשונה של חיית המחמד (הכוונה לשלב בה היא עדיין גור קטן) דורשת טיפה יותר ביקורים אצל הווטרינר ביחס לשאר הזמן מאחר ומדובר בתקופה בה צריך לתת מענה למספר גדול יותר של סיכונים והטיפול מתבצע בצורה של חלוקה למספר ביקורים שונים.

טיפים נוספים בנושא חיות מחמד >>

http://www.vetvet.co.il/ – מרפאה וטרינרית מומלצת בבאר שבע.

כתיבת תגובה