איך לבחור חברת איחסון אתרים – אירוח אתרים ?

איך לבחור ספק איחסון אתרים/ אירוח אתרים ?

אחסון אתרים (הוסטינג) – זהו שרת (מחשב), המחובר לאינטרנט כל הזמן, בכל ימות השבוע 24/7. בכל פעם, אחרי השלמת בנייה ופיתוח אתר אינטרנט, בוני אתרים (וובמסטרים) פותחים בחיפוש אחר חברות אחסון אתרים המשתלמות ביותר. אז איך הוא נראה האחסון אתרים המשתלם ביותר ? תשובה : מהיר, אמין, עם מגוון רחב של יכולות טכניות, לא יקר, עם צוות תמיכה זריז ואיכותי, שטח אחסון מספיק רחב. מאפיינים אלו יעזרו לנו בבחירת אחסון אתרים המשתלם ביותר.

רוחב פס – במידה רבה נקבע לפי זמן טעינת האתר בדפדפן, במיוחד כאשר מספר רב של משתמשים גולשים באתר. אם אתם רוצים שהאתר יעלה מהר, אתם צריכים לבחור ספק/חברת אחסון אתרים אם ערוץ אינטרנט מהיר. יש עוד גורם משמעותי וזה המרחק בין המשתמש (הגולש) והשרת שבו מאוחסן האתר.
כיום, רוב חברות אחסון אתרים מהדרג הבין לאומי, מחזיקות ציוד מודרני שמבטיח במידה רבה תפקוד אתר ללא פשרות. וזה עוד מסמר בקבר של חברות אחסון אתרים ישראליות. יכול להיות זה נשמע מאוד גס
אבל אם תעשו השוואה בין חברות בין לאומיות (אמריקיות) ל חברות ישראליות, אתם תראו שהמרחק הוא כל כך עצום, שאם אנו נעשה השוואה פיזית, זה יהיה עוד יותר מעליב מי מה שאמרתי קודם .

איכות ואמינות חברת אחסון אתרים – נקבע על פי איכות הציוד שבו חברת האיכסון משתמשת. זה בעיקר יציבות שרתים, ומערכות הפעלה תקינות. אם חברת האחסון שלכם משתמשת בציוד מיושן. אתם נמצאים תחת סיכון גדול לחוות הפרעות בתפקוד האתר ולעיתים האתר לא יהיה זמין בכלל !. מה שבסופו של דבר יכול לפגוע בתדמית שלכם. היום שרתים מתוצרת IBM הם האמינים והאיכותיים ביותר, לינוקס נחשבת כמערכת הפעלה הטובה ביותר לשרתים.

מאפיינים טכניים – טכנולוגיות אשר נתמכות על ידי השרת, בסיס נתונים, למשל, שפת תכנות PHP שפת תכנות (הפופולרית ביותר באינטרנט), SSI (הפעלת צד שרת), MySQL (מסד הנתונים הפופולרי ביותר אם קוד פתוח). היכולות הטכניות כוללות גם את הפונקציונליות של לוח הבקרה אשר באמצעותו תוכלו להפעיל ולנהל הגדרות בסיסיות של אתר האינטרנט שלכם, ליצור תיבות דואר (דואר אלקטרוני), מענה אוטומתי, הצגת סטטיסטיקות גולשים, שימוש בFTP לצורך העלאת קבצים לשרת שלך, וכו '

עלות איחסון אתרים. כמובן, כולם רוצים אירוח אתרים זול. המחיר מורכב משלושה מרכיבים עיקריים: כמות השטח שהוקצה עבור האתר, סט של יכולות טכניות, העלות של תעבורת האינטרנט (טראפיק). מחירי איחסון אתרים בדרך כלל זהים. כך שכל המשתנים שדיברנו עליהם קודם הם אלה שיכריעו בסופו של דבר את הבחירה הנכונה.

היקף שטח אחסון / נפח דיסק. אין רגע טוב יותר לדבר אל חברות איחסון אתרים ישראליות.
רוב חברות אחסון אתרים מודרניות נותנות חבילות אחסון אם שטח דיסק ללא הגבלה, חלקם נותנות גם תעבורה לא מוגבלת מה שמעלה את המחיר החודשי במקומות אחרים. וכל זה בזמן שחברה ישראלית מציעה 250MB שטח דיסק וזה נחשב עוד לחבילה אטראקטיבית.
אנו מזמינים אתכם לבקר באתרנו :ביקורות תגובות והשוואת חברות אחסון אתרים

כתיבת תגובה