איך להעלים סריטות משולחנות אוכל

שולחנות חדר האוכל נמצאים לעתים קרובות בכמות שימוש עצומה. זה מקום בו כל בני המשפחה מתכנסים לארוחות. הוא גם משמש לעתים קרובות כמקום עבור הילדים לעשות את שיעורי הבית, שולחן מלאכה ומיקום לפעילויות רבות אחרות. כתוצאה מכל השימוש הזה, שולחן האוכל עשוי להישרט. למרבה המזל, ישנם הרבה דרכים להסתיר סריטות אלו.

מפה היא תיקון קסם להסתרת סריטות. מפיות עשויות להיות גם כן אפשרות, תלוי היכן נמצאות הסריטות. מפה מרכזית שמכסה שטח ניר מהשולחן יכולה להיות דוח מצוינת להסתיר את הסריטות שלך.

תסתכלי במגירת האיפור שלך. עיפרון עיניים בגוון קרוב לצבע השולחן היא אחת הדרכים להסתיר שריטה. ניתן לשפשף את השריטה בעדינות עם מסקרה או צלליות.

בצע פשיטה לכיוון מגירת הילד שלך. תוכל למצוא עפרון צבעוני אשר מתאים לצבעו של השולחן. לאחר שתשתמש באחד מהעפרונות הצבעוניים, שפשף בעדינות את האזור עם מטלית רכה. עפרונות צבעוניים עובדים גם על סריטות עמוקות.

שפשוף השולחן בעזרת תערובת של מיץ לימון וכמות נכבדת של שמן צמחי יכולה לגרום לסריטה להיעלם. פתרון נוסף יכול להיות בקערת המזווה. פצח את האגוז, פקאן או כל סוג אחר של אגוז. לאחר מכן שפשף את ה'בשר' של האגוז על הסריטה עד שהיא נעלמת.

חיפוש מהיר בבית אחר פריטים שבוודאי יש לך במגירה או בארון יכולה להיות דרך מצוינת למצוא סריטות מסתתרות. משחת נעליים עובדים כמו פלא כתרופה עבור סריטות שטחיות. משחת הנעליים יעילה גם עבור שולחנות אם היא בצבע המתאים.

מקלות שעווה צבעוניים זמינים בחנויות לשיפור הבית במקומות שונים. לאחר שני מקלות כאלו אני מבטיח שתהיה לך אפשרות מהירה זמינה לתיקון רהיט העץ.

ישנן דרכים רבות להסתיר את השריטות על שולחן האוכל שלך. עם זאת, ייתכן שרצה לשקול שימוש בכיסוי מגן על השולחן כאשר הוא בשימוש לפעילות מסוימת. זה יפחית את הסיכוי לנזק על חלקו העליון של השולחן.

כתיבת תגובה