איך לעצב את הבית בקלי קלות בסגנון יוקרתי?

איך לעצב את הבית בקלי קלות בסגנון יוקרתי?

לא קל להגדיר יוקרה, ניתן לומר שמי שרואה אותה מזהה אותה בקלות אך להגדיר – אכן קשה. עם זאת, נוכל לומר כי עיצוב דירות יוקרה מתמקד לאו דווקא בסגנון ספציפי אלא משדר נוחות, מזמין, נעים ועשיר במראה. הגימור בדירות יוקרה לא פחות ממושלם, העיצוב מוקפד אך לא מנוכר. כל אלו בהחלט יכולים לעזור לנו להגדיר את המושג החמקמק 'יוקרה'. איך נוכל גם אנחנו להשיג עיצוב פנים דירות יוקרה בבית שלנו?

שימוש בחומרים בעלי חזות יוקרתית

יוקרה אינה דווקא יוקר, לא חייבים לרכוש את החומרים היקרים ביותר כדי להשיג מראה עשיר ויוקרתי. יוקרה היא קודם כל נוחות וסטייל. אם נשכיל לרכוש חומרים בעלי חזות יוקרתית נוכל להשיג את המראה היוקרתי. למה הכוונה? למשל רכישת ריהוט מפנק במיוחד, רך ונוח לאומת ריהוט לא מזמין, זגגות איכותית וייחודית לאומת זכוכית חלקה וכדומה.

גימור מושלם

מראה יוקרתי לא ניתן להשיג ללא עבודה איכותית. בין אם אתם עושים את העיצוב בעצמכם או מזמינים בעלי מקצוע חשוב מאוד לא לוותר על גימור מושלם. לא משנה כמה תשקיעו בתכנון ובעיצוב וגם אם תרכשו את מיטב החומרים בשוק – אם העבודה אינה באיכות מעולה לא תוכלו לקבל את המראה שרציתם. כך למשל אם מרצפות לא מונחות נכון או אם גימור הצבע אינו נראה טוב, פרטים קטנים אלו יכולים לחבל במראה היוקרתי של הבית.

ייעוץ מקצועי בתחום העיצוב

כדי להקל על עבודת העיצוב רצוי לקבל ייעוץ מקצועי מתחום העיצוב או לעבוד עם מעצבת צמודה. מעצבת פנים המתמחה בעיצוב יוקרתי יכולה לא רק לעזור לנו לתכנן את העיצוב מבחינה אסתטית אלא גם פונקציונאלית. הרי בית יוקרתי שאינו נוח לא ישרת היטב את בעליו. בנוסף, מעצבת פנים יכולה לעזור מאוד בבחירת החומרים. כאמור, כדי להשיג מראה יוקרתי לא חייבים להשתמש בחומרים יקרים, אך לא פעם קשה למי שאינו מנוסה עם החומרים השונים לבחור את המוצר הנכון. כאן נכנסת מעצבת הפנים עם מיטב ניסיונה והמומחיות שלה, היכרות עם החומרים השונים ואפילו עם ספקים בתחום.

כתיבת תגובה