איך לקנות מכשיר סלולרי תוך ניצול חוק ניתוק זיקה

איך לקנות מכשיר סלולרי תוך ניצול חוק ניתוק זיקה

היום, אחרי שנכנס לתוקפו חוק ניתוק זיקה, הרבה יותר פשוט לקנות פלאפונים.
המבחר אשר עומד לרשות הלקוח הוא עצום, איננו חייבים יותר לרכוש פלאפונים בחברות הסלולר בלבד, חוק ניתוק זיקה נותן אפשרויות נוספות כגון רכישה מייבואנים מקבילים של טלפונים סלולרים כמו נייד פור יו.

מכשירים סלולריים אצל היבואן

לאחר שנכנס חוק ניתוק זיקה לתוקפו, מגוון הפלאפונים שהצרכן יכול לקנות במחיר מוזל משמעותית גדל.
כעת אתם לא חייבים לקנות מכשיר סלולרי בחברות הסלולר, תוכלו להשיג את הפלאפונים שלכם במחיר מוזל משמעותית, מוזל בעשרות אחוזים!
את אותם הדגמים בדיוק אשר נמצאים בחברות הסלולר הגדולות, ניתן להשיג אצל יבואנים מקבילים, המחירים, כאמור, זולים בצורה משמעותית מהמחירים בחברות הסלולר, זולים בעשרות אחוזים.

בזכות חוק ניתוק זיקה מכשירים סלולריים לא נמכרים יחד עם החבילה

חברות הסלולר אוהבות להציג את מכירת הטלפונים הניידים ואת מכירת השימוש בפלאפון כחבילה משותפת אחת.

למעשה, כאשר אתם רוצים לקנות פלאפונים, הדבר לא באמת נכון.
יש שני חיובים שונים אשר צריך לבדוק:

  1. החיוב עבור טלפונים ניידים.
  2. החיוב עבור חבילות שימוש.

שני החיובים הללו שונים ואינם קשורים זה בזה, בעיקר היום לאחר שנכנס לתוקפו חוק ניתוק זיקה.

מה זה חוק ניתוק זיקה

חוק ניתוק זיקה מאפשר שוויון בין הלקוחות אשר רכשו פלאפונים בחברת הסלולר ובין הלקוחות שרכשו פלאפונים מיבואנים חיצוניים (כאמור במחירים נמוכים יותר מאשר אצל חברות הפלאפון).

כלומר, תוכלו לקנות מכשיר סלולרי לפי בחירתכם – סמסונג, נוקיה, איפון, או טלפונים ניידים שונים, ולקבל אותם במחירים נמוכים בהרבה מאשר בחברות הסלולר.

וכאשר תגיעו לחברות הסלולר עם הפלאפונים אשר רכשתם, חוק ניתוק זיקה נותן לכם את האופציה לקבלת ההטבות, ההנחות והזיכויים אשר היו מגיעים לכם אם הייתם רוכשים את אותם טלפונים ניידים מחברת הסלולר עצמה.

האם חברות הסלולר מחויבות לקיים את הוראות חוק ניתוק זיקה?

על פי החוק, כל חברות הסלולר בהחלט מחויבות לנהוג על פי חוק ניתוק זיקה ולתת לכם את ההטבות והזיכויים שהיו מגיעים לכם אם הייתם רוכשים את הטלפונים הניידים דרך החברה עצמה.

נניח שתרצו לקנות מכשיר סלולרי מדגם נוקיה, דגם אשר עולה 2500 ₪ בחנויות הסלולר.
אצל ייבואן מקביל תוכלו להשיג את אותו הדגם בדיוק בעשרות אחוזי הנחה!
המחיר יכול להגיע גם ל1500 ₪.
לאחר שתרכשו את הפלאפונים שלכם, תהיו חופשיים לממש את זכותכם מתוקף חוק ניתוק זיקה וליהנות מההטבות והזיכויים שהייתם מקבלים אילו הייתם רוכשים אותם פלאפונים דרך חברות הסלולר.

בכדי שתהיה לכם האפשרות למצות את ההטבות של חוק ניתוק זיקה לאחר שהלכתם לקנות מכשיר סלולרי, תצטרכו לעשות 2 דברים פשוטים:

  1. להראות בנקודת השירות של חברות הסלולר את הפלאפון אותו רכשתם אצל ייבואן מקביל כנייד פור יו.
  2. להראות בנקודת השירות  אישור קניה המוכיח את רכישת הפלאפון הסלולרי – חשבונית מס על הקניה, קבלה, חשבון או דף אשר מפרט את כל החיובים של האשראי אשר מעידים על רכישת הפלאפון.
  • כמובן שצריך לציין על האישור את תאריך הרכישה של הפלאפונים ואת סכום הרכישה.

נייד פור יו הנו יבואן מקביל מוביל בתחום ייבוא מכשירים סלולריים מקוריים, בין לקוחותינו חברות גדולות ואף חנויות פלאפונים אחרות ורשתות מכירות. בנייד פור יו תוכלו לרכוש פלאפון בקיט המקורי שלו ולהיות בטוחים כי השירות שתקבלו לא נופל ואף עולה בכמה מונים על השירות אצל חברות הסלולר.

אזהרה – שימו לב, ישנם גורמים אשר נכנסו לשוק הפלאפונים ואשר מוכרים מכשירים לא מקוריים או מכשירים משומשים כאילו היו חדשים, לכן בטרם אתם מבצעים רכישה וודאו כי אתם רוכשים את הפלאפון שלכם אצל ייבואן מקביל בעל רישיון ייבוא ממשרד התקשורת.