איך לשדרג את בתי היוקרה

אז בחרתם לעצב את הבית שלכם בצורה המושלמת ביותר, עתה נבחן כמה פתרונות שיעזרו לכם לשדרג את הבית מהקצה אל הקצה, שאנו מדברים על הפתרונות המתקדמים ביותר אנו מדברים על גג הבית או על חצר הבית כי בסופו של דבר כאשר נחליט לאחר את המשפחה והחברים המקום האולטימטיבי ביותר יהיה הגג או החצר אז עתה נשאל בריכה כבר יש לכם?

עיצוב בריכות בבתי יוקרה

אחד האמרות החזקות ביותר בעיצוב החצר ובעיצוב הגג כאשר אנו מדברים על בריכה היא הבריכה המודולרית או במילים אחרות כיסוי חשמלי לבריכה. זה אחד הפתרונות היצירתיים והמודרניים ביותר בעיצוב הבית והחצר.

הפתרון הנ"ל מתאים לכל חצר וגג ללא יוצא מן הכלל, אך אם יש לך חצר לא גדולה במיוחד או גג לא גדול במיוחד אתה מוכרך להכיר כבר עכשיו את הפתרון המושלם עבורך. הרבה פעמים אנשים מוותרים על החולמות שלהם בגלל בעיית המקום וגם אם יש לך חצר וכל חייך חלמת על בריכה מפנקת, אתה חושב על החברים, על המשפחה שעלייך לארח ואט אט החלום נגוז.

לפעמים חלומות מתגשמים ובגדול

הפתרון המושלם עבור בתי היוקרה הקטנים יותר, שכל מטר מרובע מכריע, הוא כיסוי הבריכה החשמלי, הווה אומר – כיוסי בריכה מתכוון. אנו יכולים לסגור אותו הרמטי כאשר אורחים מגיעים, אנו יכולים לפתוח אותו כאשר אנו רוצים ליהנות מיום שטוף שמש בבריכה, ואנו יכולים לכוון אותו לגבוה שאנו בוחרים הכל בלחיצת כפתור.

מסיבת בריכה

כמה כיף לבלות שבת חמימה בבתי יוקרה– בחרנו ביום שבת קיצי להתחיל במסיבת בריכה, הורדנו את הכיסוי עד למטה, אנו יכולים להשתכשך, להשתזף, לתות קוקטיילים וליהנות מכל הטוב הזה, הנה בלי ששמנו לב הגיע שעת ערביים ועתה השמש קצת נעלמה הרוח כבר מנשבת, הגיע הזמן להרים את הבריכה למחציתה וליהנות משכשוך הרגליים ולא יותר לצד ברביקיו מפנק עם כל החברים ולקראת הערב שכבר די קריר אכלנו ושבענו הגיע הזמן לסגור את הבריכה ולהמשיך למסיבת ריקודים מפנקת על המים או נכון יותר על הקרקע.

עכשיו כבר בטח הבנתם מזה בריכה מודולרית או כיסוי בריכה חכם המאבזרים בתי יוקרה אז גם אם חלמתם על בריכת שחייה בגג או בחצר אף פעם אל תגנזו את החלומות שלכם במיוחד שקיימים פתרונות מתקדמים לכל מצב נתון. עתה ראינו איך אפשר ליהנות מבריכה ואיך אפשר בלחיצת כפתור אחת "להעלים" את הבריכה כאילו לא הייתה שם מעולם.

כתיבת תגובה