איך מקבלים ויזת עבודה לקנדה?

גם טיול, גם עבודה וגם ניסיון! בצעירותי, אחד מאחיי טס לעבוד בסין במשך שנה. בני המשפחה דאגו ורצו שיחזור במהרה. ואז, כששב ארצה, זה היה לאחר טיול רציני, שופינג מאסיבי, הרפתקות מגוונות, והרבה כסף. הקנאה שגעה אותי… מן הסתם, אחרי שהשתחררתי מצה"ל עשיתי אותו הדבר, וכיום אוכל להסביר לכם בפירוט מה שצריך לדעת לגבי ויזת עבודה לקנדה.

לעבוד ושאר ירקות.

היופי בלעבוד במדינה אחרת זה שגם זכית בטיול בפני עצמו. אכן, העבודה קשה והימים ארוכים ומעיקים, אבל עם זאת, אתה חי בעצמך, מכיר תרבויות אחרות וחווה הרפתקאות במקומות שונים במשך חודשים / שנים. וכל זה מבלי להזכיר את כמות הכסף הגדולה שתרוויח בזיעת אפך. חוץ מזה, במהלך השהות שלך בחו"ל, תוכל גם להתחיל בלימודים של תחום עיוני כלשהו, וליישם אותו בחו"ל לפני חזרתך לעבודה בארץ.

רצית לקרוא על עגלות בקנדה? אני אסביר הכל.

כל מה שחשוב

ע"מ לשהות במדינה זרה מסויימת, יתכן ותיאלץ להנפיק ויזה; כל מדינה וההחלטות שקבעה לעצמה לגבי אירוח תיירים. לעתים, סוגה של הויזה ישתנה במהותו בהתאם למטרת הביקור, אך לרוב, בשביל אשרת עבודה מסויימת – תהיה מוכרח להמציא תמונות דרכון, להוציא דרכון זר ולקבוע פגישה אצל השגרירות הרלוונטית. עדיף גם שתתעדכן עם שגרירות אותה המדינה לגבי דרישות הקבלה של האשרה, בכל זאת, קיבצתי לך מס' עצות כלליות שיוכלו לעזור בנושא:

את מרבית נוהל הוצאת האשרה תורשה להשלים באתר האינטרנט. כנס מדיי פעם לפורטל של השגרירות ואולי יתאפשר לך לחסוך קצת בלאגן.

דאג להופעה החיצונית; כמו בדייט, המראה החיצוני הוא משמעותי ביותר.

זכור להכין תמונות פספורט עדכניות. במידה ואין בידיך – בדר"כ יתאפשר לך לנפק תמונות כאלו בחנויות צילום בקרבת מקום.

וודא שלקחת עליך סכום כסף מסויים, לכל מקרה שיבוא.

מה העבודות המוצעות?

בהחלט, תמיד יש הפתעות, ובכל זאת, סוגי העבודות המוצעים לצעירים חסרי ניסיון – אינם מקיפים במיוחד, ובדרך כלל מסתכמים במוצרי ים המלח ומוּבינג. ובכל זאת, לכל ענף – הייחודיות שלו, הכל מותנה במדינה ויחס הממונים כלפיך.

צריך מידע יותר ספציפי בנושא עבודות בחו"ל?השאר כאן תגובה ואשתדל לענות לך הכי מהר שאפשר. דרך צלחה!

כתיבת תגובה