איך עובד מימון רכב

אם קראת את המאמר על קניית רכב חדש, אתה יודע את השפה של מכירת רכב ואת כלה פרטים הקטנים של ניהול משא ומתן עם סוכן מכוניות מתובל. בואו נגיד שנאבקת והשגת את העסקה הטובה ביותר ולבסוף הסכמת למחיר שאתה יכול לחיות עם – הזמן לנשום לרווחה? לא בדיוק. האם אתה יודע שאם אתה יכול לממן רכב חדש דרך הסוכנות, אדם עובד על עמלה? זה אומר שעסקת המימון שאתה מקבל היא עדיין באוויר, למרות שהסוכנות לא תגיד לך את זה. הדברים האלה שנוספו בשלבים הסופיים של העסקה (אחריות מורחבת, ציפוי של, מערכות אזעקה, וכו ') הם לעתים קרובות מה שהסוכנות עושה את עליה את רוב הכסף. זה תפקידו של האדם של משרד האוצר לפקח  על פריטים אלה לאחר שתסכים על מחיר למכונית עם איש המכירות.

במאמר זה, נצטרך לכסות את האפשרויות שיש על מימון רכב, מה שקובע את הריבית שאתה מקבל, וכיצד לקבוע אם אתה באמת מקבל את העסקה הטובה ביותר, כמו גם להיזהר מכמה הונאות. שכדאי לבדוק בקניית רכב כדי לעזור לך להבין את הדברים כמו אם אתה לוקח את ההנחה או מקבל את העסקת ריבית אפס האחוזים הוא טוב ביותר.

אם אתם כמו רוב האנשים, ששילמו במזומן כדי לקנות רכב חדש הוא פשוט לא בתחום הסביר. וגם אם זה בתחום, ייתכן שלא ,תרצה לרוקן החיסכון כדי לקנות רכב חדש. זה אומר שאתה גם הולך להנות משירותי ליסינג למכונית במאמר הבא נפרט על ליסינג מימוני , ליסינג תפעולי למי מתאים כל אחד מהם, או לקנות מכונית באמצעות חברת מימון. אם אתה קונה, אז אתה כנראה מממן אותה באמצעות הסוכנות, איחוד בנק או אשראי, מוסד פיננסי באינטרנט, או אולי אפילו בן משפחה.

בעוד הליסינג הוא טוב להרבה מצבים, זה חיים אחרים לגמרי, ולכן במאמר זה, אנחנו מתמקדים במימון. אם אתה יודע שאתה רוצה לממן את המכונית שלך ולא לשלם במזומן, אז אתה צריך לעשות את שיעורי הבית שלך ולהחליט כיצד לקבל את עסקת המימון הטובה ביותר.

אם יש לך את הכסף כדי לשלם במזומן עבור המכונית שלך ושוקל לעשות את זה, איך אתה יודע אם זה באמת הדבר הנכון לעשות? הנה כמה מקרים באמת כאשר משלמים במזומן הוא לטובתך.

אם אתה יכול לשלם יותר ריבית על ידי מימון סכום כזה ממה שאתה יכול להרוויח אם תשקיע אותו או לשמור אותו בחשבון חיסכון כלשהו
אם אין לך דירוג אשראי טוב מאוד ואתה צריך לשלם ריבית גבוהה למימון (עוד על כך בהמשך)
אם יש לך הרבה חובות כבר אבל מספיק מזומנים על יד, ולא רוצה לפגוע בדירוג האשראי שלך עוד יותר

אבל אם אתם כמו אנשים רבים, אתה כנראה צריך לממן את המכונית שלך. אז בסעיף הבא, אנחנו מסתכלים על היתרונות והחסרונות של מקורות מימון ולברר כיצד ניתן לקבוע את השיעור הטוב ביותר. נרחיב על כל דרכי המימון במאמר הבא

כתיבת תגובה