איך קונים דוד שמש?

עבור הרבה אנשים, מקלחת חמה היא כמעט טקס דתי ששוטף מעליך את לכלוכי היום שעבר. מכאן, דוד שמש שמתקלקל זה כמעט חילול הקודש.

ממש לא משנה אם מדובר ביום קיץ שחון או יום חורף קפוא, לא תצליחו למצוא דבר יותר מרגיע ממקלחת טובה אחרי יום עבודה מעיק. יש את הימים האלה שבמהלכם רק מחכים לרגע שבו מגיעים הביתה ואפשר להכנס למקלחת, ואז הדבר הכי נורא למצוא זה מים קרים בגלל דוד שמש מקולקל.

נוזלים לכם מים מהדוד? צינור סדוק? תקלה במערכת החימום? תקבעו עם בעל מקצוע ותוכלו לפתור את הבעיה בזריזות! אין מה לעשות, לפעמים הזמנת החלפת דוד שמש זה הדבר היחיד אשר מפריד בינך ובין אושר מוחלט.

איזה טיפים אפשר לתת על דודי שמש השוואת מחירים,?

– אם מזמינים טכנאי דודי שמש, הכרחי לוודא שיש בידיו של איש המקצוע את כל ההסמכות הדרושות לעבודה. כמו בכל פעם אחרת, הכי מומלץ לשכור בעל מקצוע מסוים על סמך המלצות מאדם קרוב ואמין.

– במידה וקניתם את דוד שמש בתקופה של פחות מחמש שנים, תשמחו לדעת שהוא עדיין תחת אחריות. חפשו את תעודת האחריות או חשבונית הקנייה וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

– חשבונות מים מנופחים ולא אופייניים הם פעמים רבות סימן שייתכן ויש נזילה סמויה, אפילו אם התקרה, הקירות והרצפה נראים יבשים לחלוטין.

– למניעת תקלות בדודי שמש וחשמל משתלם מאוד להתקין מסנני אבנית במערכת הראשית, ולבצע שטיפה פנימית של הדודים פעם בשנתיים לכל הפחות.

– השוק לא בטכנאי דוד שמש, שלכולם יש ידע בשרברבות, אך רק חלקם נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. במידה ומתאפשר לכם לקחת טכנאי שגם נושא תעודת אינסטלטור, עשו זאת ללא היסוס! כי איש המקצוע יוכל לעזור לכם גם בבעיות שהתרחבו אל מערכות צנרת נוספות.

בררו כמה שיותר פרטים על בעל המקצוע ועל אופי התקלה, שאלו את כל השאלות ושימו סוף למקלחות הקרות!

כתיבת תגובה