איך תהפכו את האירוע שלכם למיוחד באמת?

כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי נוצץ והכי משמח. אבל בפועל, לא כולם מצליחים לעשות זאת, ויש לכך כמה סיבות שונות, שבהחלט היה ניתן למנוע אותן מראש. כך למשל, אחת הטעויות הנפוצות והמשמעותיות ביותר שזוגות עושים כאשר הם מארגנים חתונה, היא בחירה לא נכונה של די ג'יי לחתונה. די ג'יי לחתונה הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר שיהיו באותו ערב, אם לא החשוב ביותר מביניהם. הסיבה לכך היא, שלמוסיקה המושמעת באותו ערב יש חשיבות מכרעת על קביעת אופי האירוע, והדבר מורגש בכל רגע ורגע בערב, גם אם לא כל המוזמנים יודו בכך (מפני שלא כולם מודעים לכך לגמרי).
אז איך מוצאים די ג'יי לחתונה?
אין ספק שמציאת די ג'יי לחתונה אינה פעולה פשוטה, והיא בהחלט דורשת עבודה מצדכם. אך בעזרת טיפים נכונים, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות, ולדעת בבטחה כי האירוע שלכם יהיה נוצץ ושמח באמת, יותר מכל אירוע אחר. כל שעליכם לעשות הוא לחשוב על מה שעושה לכם ולחברים שלכם טוב (במיוחד במסיבות), ומשם להתחיל בחיפושים. אם אתם לא תופסים את עצמכם כשאנשים מוסיקליים ואתם חוששים מטעויות – תוכלו להתייעץ עם חבר שמבין בכך, וכן לקבל ממנו המלצות על אנשים שהוא מכיר מהעולם של די ג'יי לחתונה. חשוב מאד שכל הפרטים האלה ייסגרו מראש, כדי שלא תהיינה טעויות באירוע עצמו, וכדי למנוע מכם עגמת נפש.
אהבה ממבט ראשון
אין ספק שלמצוא תקליטן לחתונה זוהי אינה משימה פשוטה, ובמיוחד אם אתם לא באים מהתחום. אבל ברגע שכבר שמעתם על אחד שכן מוצא חן בעיניכם, או שהתבססתם על חוות דעת באינטרנט לגבי אחד (או כמה) שאתם כבר מעוניינים להכיר מקרוב – הדבר ייעשה קל הרבה יותר עבורכם. בחרו במי שיש לכם איתו "קליק" כבר מהרגע הראשון, מפני שבדרך כלל ההתלבטויות הארוכות וכל השיקולים יחזרו בסופו של דבר לבחירה "ההיא" שראיתם באחד המקומות הראשונים, ונראתה לכם באופן אינטואיטיבי כנכונה ביותר. התחושה הראשונית שמרגישים עם איש המקצוע – בין אם ברגע ההופעה ובין אם במפגש שהיה לכם איתו פנים אל פנים – היא שאומרת את המילה האחרונה, וכאשר אתם מרגישים שאתם והתקליטן דוברים את אותה שפה, תוכלו לצאת ביחד לדרך ולדעת שהחתונה שלכם תהיה האירוע הכי מוצלח והכי משמעותי שהאורחים שלכם יחוו בשנה הקרובה

כתיבת תגובה