אילוף כלבים וחיות נוספות

הילד רוצה כלב? הבאתם כלב הביתה ועכשיו אתם רוצים לגלות כיצד צריך לטפל בו ולדאוג לחינוך שלו? הבחירה להביא הביתה כלב היא צעד ענקי ולא מומלץ לבסס אותה על אהבה בלבד לבע"ח. רוצים מידע על אילוף כלבים? לפניכם מספר רב של עצות מועילות מתחום הכלבים:

קודם כל בדקו שהנכם מוכנים למהלך הלפניכם, הן מבחינת התמורות בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מהבחינה הכספית. לגדל כלב זה טיולים לעשיית הצרכים, האכלה והשקיה, והשקעת אהבת אינסוף.

בנוסף כלבים כרוכים בהוצאות רציניות, ארעיות וקבועות, על ווטרינר, תכשירים, אוכל, טיפוח וחלילה טיפולים רפואיים במקרה תאונה או בעיות בריאותיות. במקרה ואתם לא מוכנים לזה, מומלץ מאד שתחסכו מעצמכם ומבעל החיים את הצער ותוותרו על אימוץ הכלב בזמן הקרוב.

תמיד עדיף כלבים מכלביה על כלבים ממגדל כלבים פרטי – בעל חיים ממגדל כלבים פרטי תמיד מוצא בית, בעוד הכלביות בישראל מפוצצות בהמון כלבים מדהימים. מכלאות רבות ממיתות את בעלי החיים אשר נמצאים אצלן לאחר פרק זמן מסוים, וגם כלביות הומאניות שלא מוכנות ללכת בדרך פעולה זו בדרך כלל אינן יכולות להעניק לרוב הכלבים את הטיפול הטוב ביותר בגלל העומס. כך יתאפשר לכם לבחור כלב מושלם מתוך מגוון ענקי ונוסף על כך, כלב שהוצאתם מכלביה יעניק אהבה אינסופית ולעולם יהיה אסיר תודה משום שנתתם לו חיים חדשים.

כלב גזעי או מעורב? בעוד כלבים גזעיים נותנים לבעלים מעמד ויוקרה, אחיהם המעורבים הם לרוב יותר חכמים, נוטים להיות בעלי אורך חיים רב יותר ופחות לוקים במחלות.

אימצתם כלב? חשוב שלא תזניחו את החינוך שלו. כלב שעבר אילוף טוב הוא כלב שמח, וכשמצבו הנפשי מאוזן ורגוע, גם לבעלים שלו נחמד יותר לשהות בסביבתו.

יש לכם שאלות על מאלף כלבים?בואו ל-, שבו תוכלו למצוא את כל האינפורמציה בנושא סוגי כלבים, אופן הטיפול בהם, המון טיפים שימושיים, והמלצות בנושא ווטרינרים מומחים, מאלפים מומחים, צעצועים וסוגי אוכל.

כתיבת תגובה