אילו סוגים של הובלות קיימות כיום?

אילו סוגים של הובלות קיימות כיום?

כמעט כל אדם בישראל נדרש לפחות פעם אחת בחייו ,אם לא מספר פעמים, לפנות לחברת הובלות, על מנת שזו תספק לו את השירות הנדרש. עם זאת, מהם בכלל סוגי ההובלות שיש כיום? אנו משתמשים לא פעם בשירותים הללו – אבל האם עצרתם פעם לחשוב שיש הבדלים בין שירותי ההובלות השונים? ההבדלים הללו אינם קוסמטיים ולעתים הם מהותיים מאד – עד כדי כך שיש חברות כיום, שמתמחות בסוג כזה או אחר של הובלה!

 

מהקטן ועד לגדול

  • הובלת פריטים בודדים – יש מי שמעוניינים בהובלה של פריטים בודדים בלבד – למשל הובלה של ארון, הובלת מקרר, הובלת מכונת כביסה, וכיו"ב. זה יכול להתאים למי שלא בהכרח עובר דירה – אלא רוכש למשל מוצר מדי שניה ורוצה לעביר אותו אליו.
  • הובלות קטנות – אלו הן ההובלות שמתאימות כמובן למי שעובר דירה, אך לרוב מדובר על דירות 1-2 חדרים. מי שנעזרים בשירותי ההובלות הקטנות הם לא פעם זוגות צעירים, רווקים וסטודנטים. מאחר שההובלות הללו הן בסדר גודל מצומצם יחסית, הן גם זולות יותר.
  • הובלת דירות – אלו הן ההובלות שרבים מאתנו מכירים. מדובר לרוב על ההובלות שמי שמזמינים אותן הן כבר משפחות עם ילדים, ולרוב מדובר על הובלה של דירה שבין שלושה לחמישה חדרים.
  • הובלת משרדים – אלו הן הובלות במגזר העסקי. ההובלות הללו הן לרוב גדולות ובעלות מאפיינים ייחודיים – כאן הדגש הוא לא רק על העברת ריהוט אלא גם על העברה של ציוד טכנולוגי במקרים רבים, ולעתים קרובות יש צורך גם בהובלות של ציוד כבד ממקום למקום.
  • הובלות עם מנוף – ההובלות הללו מתאימות במקרים רבים ומגוונים מאד, כולל כל המקרים שבסעיפים הקודמים. בהובלה שכזו יש צורך שהיה מנוף הרמה מיוחד, אליו רותמים פריט גדול וכבד, ומורידים אותו או מעלים אות ודרך החלון. השירות ניתן כאשר ברור שאי אפשר להזיז את הפריטים דרך חדרי המדרגות.

 

הובלה שתתאים לכם בכל מצב

המסקנה הברורה מכל מה שקראתם עד כה היא אחת: לא משנה איזו הובלה אתם צריכים, אתם תמיד יכולים ליצור קשר עם המומחים המתאימים בתחום. שימו לב כאמור שתמיד כדאי לפנות לאנשי המקצוע שמתמחים בסוג ההובלה שנדרשת עבורכם, וכך תקבלו את המענה ההולם.

כתיבת תגובה