אימון ביתי עם גומיות אימון לתוצאות מהירות

פילאטיס הוא ענף התעמלות בריא ביותר אשר משיג בדיוק את המטרות הללו. פילאטיס הפכה מזמן להיות ענף התעמלות נפוץ, אצל נשים וגברים כאחד. עם פילאטיס אפשר לחזק את שרירי רצפת האגן, לשטח את הבטן ולחזק את השרירים הרופסים בזרועות. אין ספק שמדובר בסגנון התעמלות אשר מיטיב גם עם המראה החיצוני, גם משפר את הבריאות וגם מיטיב עם ההרגשה הפנימית. בדרך כלל עושים פילאטיס בקבוצה ואם לכן לא מתחשק להצטרף לקבוצה מודרכת ואתם מעדיפים התעמלות עצמאית בבית, הרי שאתם צריכים לחשוב על פתרון. ציוד ספורט ביתי שמאפשר לכם לערוך אימון פילאטיס הוא גומיות אימון איכותיות.

גומיות אימון – אימון יעיל ומקיף בקלות

גומיות אימון מקצועיות הן ציוד פילאטיס מהמעלה הראשונה. הן מאפשרות חיזוק של כל השרירים בגוף כולל תרגילי בטן וגם מתיחה שלהם. היתרון של גומיות אימון הוא שהן מאפשרות אימון הדרגתי. בעוד גומייה אחת מתאימה לאדם שאינו נמצא בכושר גופני טוב, גומייה אחרת מתאימה למי שמתאמן באופן קבוע ושריריו חזקים דיים. כושר גופני הוא דבר שתמיד אפשר לשפר וצריך לשמור עליו כל חיינו. ההבדל בין הגומיות הוא בעומס המופעל על השרירים שלכם ומכאן בעוצמת ההתנגדות. אימון כושר בבית בלי נסיעה בפקקים וחיפוש חניה, יציאה לגשם או התרועעות בלתי רצויה עם אנשים אחרים, הוא אימון שאנשים רבים מחפשים. עומס החיים עם עבודה, בית, ילדים וזוגיות, לא תמיד מאפשרים למצוא זמן פנוי לאימון בחדר כושר או עם מאמן פרטי. באימון עצמאי ביתי יש ממד נעים מאוד משום שהוא נעשה בסביבה הטבעית. יתרון נוסף הוא שלא תצטרכו להתחשב באנשים אחרים ובמצבם הגופני. תוכנית אימונים אישית היא הדבר היעיל ביותר כי לכל אחד יש קצב אחר ונתונים התחלתיים שונים.

רוצים מראה גמיש, צר ובריא  תוך זמן קצר?

אימון יעיל הוא אימון שמשפר את הכושר שלכם כשהדבר נעשה באופן בטוח בלי הפעלת עומס יתר על גופכם. במקרים מסוימים, אימון ושיפור הכושר הגופני לוקחים זמן ארוך ואז צריך להתאזר בסבלנות ולדעת שמדובר בתהליך ארוך טווח. גומיות אימון הן אביזר שמקצר תהליכים ועדיין נשמרת הבטיחות הגופנית. בגלל העבודה המדויקת על כל שריר ושריר, הצרת ההיקפים נעשית כבר מהאימון הראשון. תוך זמן קצר השינוי במראה שלכם יהיה מהפכני. היופי הוא שלצד מראה אטרקטיווי, תהיו גם בריאים יותר עם התעמלות בונה עצם המחזקת אתכם. עליכם להקפיד לא להפריז במשך האימון ולהקשיב לקצב שלכם, זה הכול. מעבר לכך, הגומיות יעשו את העבודה.

כתיבת תגובה