אין בעיה בזוגיות

מתי כדאי לפנות לטיפול זוגי? זוגיות טובה היא הכרחית לחיים טובים ומאושרים יותר. אם המצב אינו כתמול שלשום יש לטפל במה שמפריע לפני שהולכים על צעד דרסטי כמו פגישה ברבנות. זוגות רבים שואלים את עצמם אם ניסו כל אמצעי להצלת מערכת היחסים? האם זה נגמר, או אולי עוד ניתן לצקת תוכן חדש לתוך היחסים אשר התערערו? סדנת זוגיות יכול לתפקד בתור מסגרת יעילה וטובה למציאת עמק השווה בזוגיות. טיפול מסוגל להציע לבני הזוג דרכים אשר יעזרו להם להתמודד משברים בקשר הזוגי.

אינספור סיבות יכולות ליצור סכסוכים במערכת היחסים הזוגית, מבגידה ועד פערים בהתפתחות האישית. אולם פרידה אינה הפתרון היחיד כי אם האחרון. טרם הבחירה הקיצונית בפרידה או גירושין, תמיד ניתן עוד לנסות לפנות לאדם מקצועי אשר יכול להחזיר את החיים למצבם הבריא.

חשוב להיות מודעים לכך ש-ייעוץ זוגי אינו מטה קסם ולא כל בעיה בחיים הזוגיים ניתנת לפתרון במסגרת הטיפול. הכל כרוך במאמץ משותף המתבצע בהנחיה מקצועית, שמטרתה לגשר על פערים. ובכל מקרה, טיפול אינו יכול לעזור למצבים בהם זוגות פשוט אינם מתאימים זה לזו, מה שעשוי להתגלות לאחר שמקיימים מערכת יחסים ממושכת.

אולם דעו שאם אתם לא מאושרים מהחיים המשותפים, היעדר החלטה יכול להווצר מצב בו לא יישאר מהקשר הדבר המינימלי, מצב שבו יעילות הטיפול היא אפסית. אבל אם בעקבות הטיפול תחליטו דווקא להיפרד, ייעוץ נישואין לפחות יכול לסייע לכם להגיע לפרידה טובה ככל האפשר, וגם מזה יכול לצאת משהו טוב.

בעיה בזוגיות? אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא גירושין או יועץ זוגיות חזרו בהקדם וקראו את המאמרים הבאים באתר.

כתיבת תגובה