אין לוקיישן כמו הכותל לבר מצווה

אירוע קטן, כיף גדול. אירוע גדול עליכם? חשבו שנית! אחת לתקופה אנחנו מעדיפים לחגוג אירוע כלשהו, אך למרות זאת, נעדיף לא להשקיע בהפקה גדולה מדיי. בשביל זה ניתן למצוא כמה מתחמים שיפיקו עבורכם חגיגות צנועות. במאמר שלפניכם ניתן טיפים על כל שתחפצו לדעת בדבר אירוע פרטי, ונפרט את כל התשובות לשאלות לגבי בר מצווה בכותל וכיוצ"ב.

מה זה אומר למעשה ארוע אישי?

בחגיגות קטנות יש יחסית קצת פיזור כסף או דרישות לוגיסטיות, אבל ניתן עדיין לחוש הרגשה של יום חג וריגוש, בסגנון של אירועים משפחתיים או מסיבות רווקות. אמדו את כמות האנשים עפ"י חשיבות האירוע ויחסית לגודל האולם. הגיוני לחשוב כי באירוע פרטי, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת חגיגה גדולה, וסכום הכסף שחסכתם על כיבוד, מספר המקומות, מתָחזֵקים וכד' – תוכלו לבזבז לטובת תוספות אחרות לארוע. לא הספיק לכם המידע בנושא מסיבת בר מצווה? תוכלו להמשיך לקרוא.

אז כיצד נערוך ארוע קטן?

בתור התחלה, מוטל עלינו לעשות חישוב של כמות האנשים שצפויים לבוא, ועל פי נתון זה – לוודא את היקפו של הארוע. זכרו להזמין אנשים שאתם בטוחים שיוכלו לבוא ושלא ירגיזו אתכם. קחו בחשבון גם שמקום יותר מדי גדול יביא עימו תחושת מרחק רב בין האנשים שיגיעו.

ברגע שנסגרה רשימת האנשים, בקשו התרשמויות ממכַּרים לגבי מקומות ששווים בדיקה. אפילו אם קיבלתם ים פידבקים מפה עד להודעה חדשה על מקום מסוים, עדיין חשוב לדבר עם נציגים מטעם המקום ושתגיעו למקום לתת את ה"אוקיי" שלכם. אחרי הכל זאת המסיבה שלכם והכי חשוב זה שיהיה לכם כיף.

במסיבה קטנה נצטרך לחפור דווקא בדברים הכי קטנים.

משום שסגרתם על אירוע קטן מעוט משתתפים – יש יותר סיכוי להצליח להסתנכרן עם כמעט כל האנשים: בְמקום הארוע, בפלייליסט, בתפריט והשאר. בנוסף, אפשרי לפנק את הנוכחים עם הפתעות מגניבות בצוּרת ממתקים מיוחדים, או ביצוע ריקוד. גם יותר קל להחליט על אירוע עם קונספט, בדמות חגיגה בסגנון אייטיז, ולשלב בנושא את הפלייליסט, הביגוד ועיצוב האולם לרעיון הכללי.

בשלב הזה, אחרי שקראתם קצת בתחום ארועים קטנים, ודאי כבר הבנתם שלמסיבה פרטית יש אפשרות גם להיות משהו גדול; הכל תלוי בביצוע ובגישה של המוזמנים. אבל עדיין, אם לא תסדרו גם את הדברים הקטנים – אתם עשויים להתאכזב. לכן, הקדישו זמן לתכנן את הפרטים שנראים שוליים… ושיהיה לכם בכיף!

כתיבת תגובה