אין תרופה לנשירה אלא שיטת ריפוי!

במשך שנים הלכו אנשים שסבלו מנשירת שיער ומהתקרחות לרופאי עור והתחננו על נפשם לקבל תרופה או פיתרון כלשהו. שום אדם לא אוהב שנושר לו השיער. גברים מאבדים את הביטחון העצמי ונשים עם שיער דליל נראות מוזנחות, ומנסות להסתתר מתחת לפאות וכובעים.

לרפואה אין תמיד פתרונות לכל מיני בעיות. נכון שרופא עור יכול להסביר לך למה אתה מתקרח אבל זה לא אומר שיש לו פיתרון בשבילך.

לרופאים יש היצע של תרופות שעשויות אולי להתחיל תהליך מסוים, אבל עוד לא שמענו על תרופת פלא, איזה כדור שרופאי עור נתנו למטופל והתחיל לצמוח אצלו שיער. זה לא קורה וזה לא קרה.

ניסיונות לא מצמיחים שיער, הם מצמיחים רק תקווה שתמיד אכזבה. כי במקום שיש זקיקי שיער מתים גם הרפואה לא יכולה להושיע ורופאים הם אינם אלוהי השיער.

 

I-ROLLER הוא לא תרופה, אלא שיטת טיפול טבעית עתיקה לטיפול בנשירת שיער.

השיטה בה עובד מכשיר האימון I-ROLLER  קשורה לתהליך של ריפוי, לשיטה לא לתרופה.

בכל השיטות של הרפואה האלטרנטיבית וגם הרפואה הסינית לא מדברים על תרופות אלא על תהליכים הגורמים לריפוי מקור הבעיה, ולכן המכשיר הזה מצליח כי הוא גורם לאנשים להיכנס לתוך תהליך של ריפוי הקרקפת.

I-ROLLER הוא חלק מהתורה הסינית העתיקה שאינה עושה אבחנה בין גוף ונפש  ומייחסת לתהליכים גופניים קשר נפשי וחותרת לפתור אותם בטיפול במקור של הבעיה.

 

על מה צומח השיער? על הקרקפת!!

יש גורמים העוצרים צמיחת שיער, יש גורמים של התקרחות נשית כמו: לידות, שינויים הורמונאליים, שימוש בתרופות, מחלות קשות, שימוש בסמים, מתח ולחץ ויש את הגן שאחראי על ההתקרחות הגברית שהיא שונה מההתקרחות הנשית.

הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת בבעיה אבל לא תמיד גם במקור של הבעיה. כאשר אתה מגיע לרופא עור עם נשירת שיער, הוא ינסה לתת לך תרופה לנשירה, אבל הוא לא יפתור את הבעיה שגורמת לנשירת שיער. מדוע ? כי רופא קונבנציונאלי לא עושה טיפולים אלטרנטיביים.

הוא טיפול אלטרנטיבי לא תרופה!  I-ROLLER

השימוש ב- באיי רולר הוא כדי לסרק לעומק את הקרקפת "להעיר, את התאים המתים, לפתוח את זקיקי השיער שנסתמו, להחדיר להן חיות ותכשיר צמחי שיגרום להן להצמיח שיער. זה לא תרופה, זה תהליך שיכול להתקבל רק עם מכשיר כמו איי רולר ושום רופא עור לא יציע לכם תהליך ובמקרה של נשירה כאמור- גם אין שום תרופה.

כתיבת תגובה