אינדקס אתרים- וובדיר

אינדקס אתרים- וובדיר

 

אתרי אינטרנט ישראלים גדולים מצליחים להגיע לחשיפה לכ-מיליון גולשים ברשת וגם זה לא מעיד על ההכנסות שיש להם מזה. כלומר- זהו נתון יבש. כדי להגיע לכל כך הרבה גולשים אתר צריך לדרוש מעצמו להפוך לאתר דינמי, עם תוכן, סרטונים, וידיאו מצגות ועוד הרים של מידע וויז'ואל שיקדמו אותו אורגנית, ושהוא יהיה בעל ערך לגולשים.

כדי להגיע למנועי החיפוש של גוגל ולא להיתקע שם, כל אתר עושה לעצמו קידום אורגני והבה פעמים גם קידום ממומן, כי אחרת אתה תישאר אי שם באוויר מאוחסן על ענן ואף אחד ברשת לא ידע שאתה קיים בכלל.

 

כל האתרים באינדקס אחד

אחד הפתרונות הקיימים היום ברשת לטובת אתרים שהם לא נראים ולא מקודמים וכמות הגולשים שלהם מועטה, היא להירשם לאינדקס אתרים ובכך לזכות בחשיפה ולהיות במקום אליו מגיעים גולשים כדי לחפש אתרים, משום שגם הם צריכים אינדקס כדי להגיע לאתרים שמעניינים אותם.

באינדקס אתרים יש קטגוריות כמו: בעלי מקצוע, בתי עסק, אתרים בתחום  הספורט, עסקים, יהדות, אינטרנט, ארץ ישראל, בית,בריאות, מחשבים ופיננסים אשר לכל קטגוריה כזו כמובן אמורים להיכנס שמות של אתרים והרישום הוא בחינם.

בנוסף מציע אינדקס אתרים קישור ממומן שיקדם את האתר במנועי החיפוש או אתר באינדקס, מה שיאפשר לו לבלוט מול המתחרים.

 

רשת ללא מוצא- חייבים קידום !

רשת האינטרנט היא הקניון הוירטואלי הכי עצום בעולם, עם אתרים בלי סוף,

קטגוריות למכביר, עסקים מקומיים וחובקי עולם, אין ספור חנויות מקוונות, אתרי חדשות, פורטלים בארץ ובעולם ולכולם אפשר להגיע דרך מנוע חיפוש אחד חכם. הרשת היא היום זירת המסחר האמיתית ויש האומרים שלא רחוק היום שבו ישתוו מחירי המסחר ברשת לנתוני המסחר בעולם הפיזי.

יחד עם זאת, אם אתה פשוט אדם שיש לו עסק עצמאי של הרחקת יונים למשל, איך יגיעו אליך ? אתה נדרש להרים אתר, לפעמים גם תעשה קמפיין בגוגל אדוארדס או קידום אורגני ועדיין יש עוד מרחיקי יונים ועדיין יש עוד מאות אתרים בכל מיני תחומים, איך תיראה ברשת, איך תבלוט ?

 

להיות במקום של הגולשים !

מכיוון שכאמור תחת כל קטגוריה יש אלפי אתרים והגולשים עצמם הולכים לפעמים לאיבוד בים ההיצע, יש מגמה עולה של נוכחות באתרי אינדקס שמפנים את הגולשים לאתרים ספציפיים בקטגוריות שהם מגלים עניים, אבל אינדקס כזה בעצמו צריך להיות בעל תוכן ברמה גבוהה, עם יכולת ניווט מעולה כי גם לאינדקס יש כמו לכל אתר- 5 שניות לגרום לגולש להישאר.

אתרי האינדקס מתפקדים כמו מודיעין שאצלו תדע לאן להגיע, לאיזה קומה ברשת…. ומהו מספר החדר, כלומר התפקיד של אתרי אינדקס בעצם מה לעשות סדר במקום בו יש היום שפע שיצר גם כאוס מוחלט. ירינו לעצמנו ברגל…

 

פרסום ושיווק באינדקס אתרים

באינדקס אתרים יכול כל בעל אתר להירשם לקטגוריה כלשהי בחינם, אבל הוא יכול כאמור גם לעשות קידום ולהתקדם גם בתוך האינדקס עצמו. בעצם האינדקס מהווה עבור האתר שלו צומת ממנה הוא רק יכול לגדול.

חשוב מאוד שהנוכחות באינדקס האתרים, תציג את העסק בצורה הנכונה,

עם תוכן תדמיתי ראוי שידע להציג את העסק, מה הוא מוכר, את השירות שלו ואת כל המידע הזה צריך לדעת להציג בצורה שתעניק לעסק מס ערך מוסף.

לסיכום אפשר לומר כי כל עצמאי, בעל עסק או חברה חייב שיהיה לו אתר ברשת, אבל הוא גם חייב להיות מספיק בולט וחשוף מול הגולשים כדי לא לפספס לקוחות פוטנציאליים. בשביל זה ממש בשביל זה יש אינדקס אתרים.

 

כתיבת תגובה