אינפורמציה על הובלות בצפון


לא סובלים את השכנים? קיבלתם מפתח לדירה החדשה? ישנם אנשים שמעבירים את כל חייהם באותו מקום. רוב לא מבוטל של אנשים חייבים להחליף את הדירה בכמה מקרים במהלך החיים. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך ארוך ומייגע. המאמר הבא יקנה לאלו שמחליפים מקום מגורים בשנה הבאה עלינו לטובה, ובו תוכלו למצוא כמה נקודות למחשבה על הובלות בצפון.

ראו את המעבר באור חיובי

המעבר טומן בתוכו סיבות טובות. רוב האנשים עוברים בין דירות מסיבות טובות של התקדמות למשרד חדש ומרווח או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. ללא עוררין, מעבר דירה הוא שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו תוכלו לעבור ללא מריטת שערות.

הובלת משרדים – מיטב העצות למעבר דירה נינוח, מזורז וללא כאבי ראש

היו מוכנים, תבדקו את כל האופציות להעברת הדירה שלכם מספר שבועות לפני המעבר. בזכות הבדיקה תחסכו בהוצאות וכך תעברו את יום העברת העסק בצורה מוצלחת.

אין לכם זמן לארוז? כיום קיימות מס' רב של חברות המציעות שירות של אריזה לפני ההובלה. צוות של מספר עובדים יגיע ימים ספורים לפני תאריך ההובלה על מנת לארוז כל החפצים שלכם.

אם קרה ונדרש מכם לפנות את המשרד לפני שהגיע התאריך בו באפשרותכם להכנס לבניין החדש לא צריך לדאוג! באזורים שונים של הארץ תמצאו מספר חברות שבבעלותן מחסנים המושכרים לאחסון ציוד. המחסנים מושכרים על בסיס יומי אך ניתן למצוא גם אחסון לטווח ארוך ואפילו תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא להתקמצן על מוביל

במידה ואתם אורזים את הדירה או שהעדפתם לקחת את שירותיה של חברת ההובלה בכדי לארוז הקפידו לארוז את החפצים שבדירה בצורה טובה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה שלכם. לא תרצו שכלי הקריסטל שסבתא רבתא דינה נתנה לכם בירושה לא יעבור את הדרך.

לא מתקמצנים על מובילים, לא כל בעל משאית הופך למוביל ישירות. הובלת חפצים כמו: פסנתר, מקרר וכדומה דורשים מיומנות רבה. כמו כן, זכרו שיש רהיטים כמו: שידות מעץ מלא, ארון אשר יעלו צורך בפרוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, יש לוודא שהמובילים שלכם מסוגלים לכך. פעולה זו תביא לתשלום בנפרד.

תאמדו את דלת הכניסה בדירה הנוכחית ובבית אליו אתם מעבירים את הרכוש. אם יצא מצב שהדלתות צרות מדי יש מצב שתצטרכו להוסיף השכרת מנוף.

יש לכם אופציה לקחת שירותים של מנופאי מחברה אחרת אך עדיף לבדוק אם חברת ההובלות אותה לקחתם לביצוע העבודה מספקת גם שירותי מנוף, כך תורידו את העלויות. יש מצבים ששווה להוסיך שירותי מנוף להובלה, גם שניתן להסתדר בלי. השימוש במנוף יכול לחסוך זמן וטלטול מיותר של החפצים במעבר בין החדרים.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? מעוניינים בהמלצות ובדיקת מחירים? הכנסו לפורטל http://hmovilim.co.il/ בו תקבלו טיפים נוספים ממגוון רחב של אנשי מקצוע

.

כתיבת תגובה