אירועים – שדות ירוקים או יוקרה נקיה?

כשההורים שלנו התחתנו הייתה רק אפשרות אחת – לבחור אולם שמחות ולהזמין את כל המשפחה והחברים. היום הדברים השתנו והאפשרויות רבות. איזה יופי שיש לפעמים אירועים גדולים כדי לשבור למשך כמה רגעים את שגרת היומיום המשמימה. נישאים? שפע ברכות! אולם שניה לפני שמתחילים למלא את המעטפות ולשלוח את ההזמנות עלינו להחליט מהו המקום לאירוע. נשאלת השאלה מה עדיף- גן אירועים במרכז או אולי אולם?

לא משנה מה יגידו לכם, כמעט תמיד גני אירועים משרים אווירה אחרת מאולמות סגורים- מוקפים בשדות ירוקים, ניחוח הצמחייה המוריקה באוויר הפתוח, סביבה כפרית קסומה תרמו כולם לפופולריות הגואה של גני השמחות למיניהם בעשור האחרון. קשה מאוד להתחרות בהרגשה המיוחדת שגן ארועים נותן לאורחים. ובשטחי הענק שהגן נותן,תהיו מסוגלים להביא כל מי שתרצו מבלי לחשוש ממצב של צפיפות יתר.

אבל כמו דברים רבים אחרים בעולמנו על אווירה מיוחדת צריך לשלם, והרבה. בנוסף, לא כל אחד חולק את תחושת הערגה אשר עולה בלבכם עם ניחוח הרפת במושב. כמו כן, חשוב לדעת שרבים מגני האירועים פועלים בניגוד לחוק מה שאומר שאתם בהחלט עלולים למצוא עצמכם ביום החתונה עם 500 מוזמנים ובלי חופה, רק בגלל שהמקום נסגר על ידי המשטרה. יתרה מזאת, חשוב לזכור כי מרבית הגנים ממוקמים באזורי מגורים ולכן לא כדאי לבנות על קרחנות עד השעות הקטנות של הלילה, משום שהשכנים לא יהססו להתלונן על המוזיקה הרועשת כבר בשעה אחת עשרה.

אולמות אירועים אולי נשמעים כמו דרך מיושנת לחגוג, אבל לא חסרים אולמות חדישים ויוקרתיים שיתנו לכם ערב מהסרטים, ובמחיר נמוך בהרבה מרוב הגנים. בנוסף על כך, עקב העובדה שזהו מקום מסוגר וממוזג, אולם אירועים יכול להתאים לכל עונה, גם בערב חם ולח וגם בערב גשום שיהרוס בוודאות את האירוע, את מצב הרוח (ואת עיצוב השיער של החותנת). קיום החתונה באולם מבטיח לכם ערב נקי מחרקים, מבנה ממוזג ונוח ובמיקום שיאפשר לכם להמשיך ולחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושא גני אירועים חזרו אל הבלוג לקרוא את המאמרים בנושאים הבאים:

גן ארועים.

כתיבת תגובה