אירוע משפחתי בטוב טעם- על ידי חברת השכרת ציוד ללא פגם!

אירוע משפחתי בטוב טעם- על ידי חברת השכרת ציוד ללא פגם!

בר ובת מצווה , לפעמים זהו האירוע המשפחתי הגדול הראשון של המשפחה וכדאי מאוד שכל הציוד יהיה מושקע בטוב טעם ושהאירוע שלכם יהיה מרגש מכל הבחינות.

 

חברת השכרת ציוד לאירועים מקצועית, מסוגלת בעצם היום לספק לכם כמעט כל מה שעולה על דעתכם והכל תחת קורת גג אחת. פעם לא היו חברות שהיו מציעות את כל השירותים גם השכרת שולחנות וכסאות , השכרת כלים לאירועים, השכרת גנרטורים, השכרת אוהלים , השכרת קריוקי, היום יש כמה וכמה חברות מובילות שיש להם כבר רשימה של לקוחות מרוצים שהם הרימו להם אירועים לתפארת, וסיפקו להם את כל רשימת הפריטים לאירוע המוצלח.

 

תחשבו על בר מצווה בחוץ!

אם למשל חשבתם על אירוע בר או בת מצווה, דעו לכם שזה כבר לא כזה אופנתי לערוך אירוע כזה בתוך אולם ליד חנוכייה עם נרות. בלי לזלזל באירוע משפחתי מסורתי, יש המון דרכים לעשות אירוע בר או בת מצווה מדליקים בעיקר כאשר מי שצריך לשמוח זה חתן או כלת האירוע ולא רק המבוגרים…

אתם יכולים לבחור לעשות אירוע בר מצווה בחוץ, בגינה שלכם בבית. לבצע השכרת ציוד לאירוע כמו השכרת שולחנות וכסאות, מזנון יפה , בר וכסאות בר, להציג עמדות של גריל וצלייה ולעלות בר או בת מצווה בסגנון מנגל, מה רע ?

לקישוט האירוע אתם יכולים להזמין שמשיות, גם כדי להגן עליכם מפני השמש, וגם כדי ליצור תפאורה של צבע ונופש.

 

בת מצווה בסגנון מסיבת אמת או חובה…

באירוע בר או בת מצווה תמיד יש את החלק של התוכן החברתי, מעבר לדרשה של חתן או כלת האירוע ולחלק הרשמי של המשפחה. יש חברים שעורכים איזה מופע בהפתעה , כותבים איזה שיר, עושים הצגה והכי כייף לעשות בר או בת מצווה בסגנון שנטי, על כריות ומחצלות פרושים או על דשא סינטטי שהותקן עבורכם במיוחד.

צריך לחשוב על זה שחוץ ממה שהמשפחה רוצה, אירוע של בר או בת מצווה צריך להיות אירוע כייפי קליל, ואפשר להיעזר בחברה להשכרת ציוד לאירועים בכל הקשור להחלטה על סגנון האירוע. הם יציעו לכם השכרת אוהלים לישיבה שנטי של הצעירים שבחבורה, אוכל על גבי שולחנות נמוכים וישיבה על שרפרפים, משהו בסגנון יותר צעיר, יותר נחמד ויותר קליל.

 

בר מצווה קלאסית כמו חתונה

יש כאלה שלא יוותרו ואת אירוע המשפחה הראשון כמו בר או בת מצווה, הם יעשו בגודל של חתונה עם כמות אורחים גדולה וטאץ' קלאסי מלכותי שמתחיל בבחירה של השכרת שולחנות וכסאות מעוצבים בגוונים של שחור או לבן, עם שולחנות עגולים או מרובעים, בכניסה יעמידו פינות בר ומזנונים, והכול בסגנון מודרני, חדשני ורציני.

אירוע כזה מן הסתם גם דורש כלים מיוחדים לתצוגת האוכל במזנון, וגם הבחירה של השכרת הכלים לאירועים לשולחן תהיה בהתאם לצבעים ולסגנון של האירוע ולסגנון העיצוב שלו.

הסגנון המתקבל הוא סך כל האלמנטים יחד גם של הריהוט, גם של הדקורציה, גם של מיקום הריהוט ועוד ועוד.

 

בת מצווה כמסיבת טבע!

הרבה בנות בוחרות לעשות את הבת מצווה שלהן בחיק הטבע. באיזה חורשת או יער וכל מה שצריך לעשות, זה להתחבר עם חברת השכרת ציוד לאירועים שיכולה להרים לכם במקום שורה של שולחנות וכסאות מעץ שמתאימים למקום כזה, גנראטור להשכרה שיספק חשמל לאירוע ויפעיל את התאורה, אם תרצו תוכלו גם לשתול דשא סינטטי בשביל הקטע, וגם להרים איזה אוהל ענק ולעשות מסיבת טבע גרנדיוזית בלתי נשכחת.

מה שחשוב באירוע בר או בת מצווה זה לבדוק מה רוצים חתן וכלת האירוע, ולא לעשות רק מה שההורים מחליטים עבורם. אל תשכחו שזה קודם כל האירוע הגדול שלהם…

 

כתיבת תגובה