אי למטבח בהתאמה אישית

המשטח שממוקם במרכז המטבח שלעתים אתם רואים בפרסומות בטלוויזיה או בתכניות בישול באשר הן הוא אי למטבח. למי שלא יודע או לא ראה, מדובר במשטח שנראה כמו שיש המטבח, רק שבמקום להיות ממוקם בקיר של המטבח, הוא ממוקם ממש בלב המטבח, ללא הצמדה לאף קיר. זה לא בר במקום שיש המטבח, אלא בנוסף אליו, ולכן מי שהחליט לקנות אי למטבח חייב להיות מישהו שהמטבח שלו מאד גדול, והוא מעוניין לנצל טוב יותר את המקום שיש לו בשטח המטבח.

כיצד תדעו שהמטבח שלכם מתאים להצבת אי למטבח?

ניתן להזמין את המומחים של יגל מטבחים אשר יבחנו את המטבח שלכם, ויבדקו אם הוא מתאים להצבת אי למטבח. הבדיקה תהיה מאד פשוטה ותתבסס בעיקרה על מדידות. השאלה שהבודקים ישאלו את עצמם היא כזו: האם הדגם המינימלי של אי למטבח שיוצרה בנגריית יגל מטבחים יתאים להצבה במטבח שלכם? יכולה להיות אי התאמה מוחלטת, שזה אומר שהאי לא נכנס בשטח המטבח. יכולה להיות גם אי התאמה פונקציונלית. באי התאמה פונקציונלית האי ייכנס למטבח אך כנראה יגרע שטח נכבד ממנו, כך שמה שייוותר לכם כמעט ולא יאפשר לכם לעבוד תקין בחדר עיבוד המזון שלכם.

במידה ונמצאנו מתאימים להתקנת אי למטבח – כיצד נדע מה לבחור?

מכאן ואילך, תועברו למחלקת העיצוב של חברת "יגל מטבחים". המחלקה, אשר יושבת בסמוך לנגרייה, תציג לכם מיצגים מקטלוג נגריית יגל מטבחים ותאפשר לכם לבחור אי למטבח. מומלץ מאד להיעזר בביקורות העיצוביות שיינתנו לכם על מנת לדעת איזה אי למטבח לבחור כך שהוא 100% יתאים למטבח שלכם. אם תבקשו חוות דעת שניה ממעצב הפנים שלכם, זה יותר ממבורך לעשות כן, על מנת לחקור את הנושא בצורה רחבה ככל הניתן ולגבש דעה חדה כתער שלא תשאיר מקום לספק לגבי טיב התאמת אותו אי למטבח שתבחרו – לחלל המטבח שלכם מההיבט הדקורטיבי.

בנוסף לדקורציה, אי למטבח מסייע מבחינה פונקציונלית

זהו עוד משטח עבודה, כך שאם אחד מהמבשלים במטבח עובד עם חשמל וגז, והשני עוסק בעיבוד: חיתוך, קילוף וכד', עובד המטבח השני יכול לעשות זאת על האי למטבח שכידוע אינו מחובר לחשמל. בנוסף, באי למטבח יש גם מגירות וארונות מתחת למשטח העבודה, כלומר – עוד פתרונות אחסון ביתיים ובפרט – פתרונות אחסון למטבח.

נגריית יגל מטבחים מציגה אי למטבח מעוצב ברמות גימור גבוהות!

בנגריית יגל מטבחים תוכלו לבחור אי למטבח המתאים לשפע של מטבחים – מהכפרי ועד המודרני. הנגרייה תציג מבחר מטבחים בתצוגת 2017 של איים למטבח אשר שונים זה מזה גם ברמה הפונקציונלית: כמות הארונות והמגירות, גודל משטח העבודה, ועוד.

פנו ליגל מטבחים ובדקו האם המטבח שלכם מתאים להצבת אי למטבח!

כתיבת תגובה