אמא תמיד יודעת ! אז תקשיבי לעצמך

ילדים אשר סובלים מהפרעות קשב וריכוז אינם מצליחים להתרכז לאורך זמן ודעתם עלולה להיות מוסחת בקלות. ייתכן מאוד שהם מבינים את החומר ויודעים מה הם צריכים לעשות אך הם לא מצליחים להתרכז מכיוון שהם שומעים כל רעש וכל תזוזה, לא סומכים על עצמם, מכירים את החולשות שלהם, יודעים שהם עלולים לשכוח מה רצו לכתוב לפני רגע, קוראים את אותה השאלה או אותו קטע מספר פעמים ברצף ועוד. אם הילד שלכם סובל מבעיות כאלו, הוא לא יצליח להתמודד עם שיעורי הבית לבדו.

אמא תמיד יודעת ! אבל גם היא צריכה עזרה לפעמים

אם הילד סובל מבעיות שונות כמו – לקויות למידה, היפראקטיביות, צריך לקבל טיפול ברטלין ועוד, תוכלו לקחת אותו אל המרכז להפרעות קשב וריכוז בראשון לציון. במרכז יעבור הילד אבחון מסודר. לאחר מכן, יהיה ניתן להתאים לו את שיטת הטיפול הטובה והיעילה ביותר. אם הילד סובל מהפרעות קשב וריכוז, הוא יעבור תהליך אשר נקראה וויסות חושי. כמו כן, הוא ילמד כיצד להשתמש בטכניקות ללמידה נכונה. ייתכן שהילד יצטרך להשתמש בכדור אשר נקרא ריטלין (כדור הריטלין שנוי במחלוקת, יש אנשים אשר מאמינים ביכולותיו ואחרים אשר מתנגדים לו בצורה חד משמעית).

במידה והילד סובל מלקויות למידה, הוא יחוזק על ידי הוראה מתקנת ועל ידי למידה ייחודית מותאמת למתקשים במבחנים. מכיוון שמערכת העצבים שלנו היא מערכת גמישה אשר אינה מפסיקה להתפתח, יכולים נוירונים מסוימים לתפקד במקום נוירונים פגועים. בצורה זו ניתן להסתגל למצבים שונים ולהתגבר על קשיי למידה. כאשר מלמדים ילד אשר סובל מקשיי למידה, ניתן ללמד אותו להשתמש בכל החושים ולארגן את הרשתות העצביות בצורה יעילה. הטכניקות יותאמו באופן אישי ויאפשרו לילד להצליח. תוכלו לקבל את כל הטיפולים הללו במרכז שלנו בראשון לציון.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המרכז שלנו, המנחים, היועצים והמאבחנים, שיטות הלמידה, תהליך הוויסות החושי או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי לקויות הלמידה, ההיפראקטיביות וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המרכז יחזור אליכם בהקדם האפשרי. זכרו שחשוב להקשיב לעצמכם לאורך כל הדרך. אמהות, סמכו על האינסטינקטים שלכם – הרי,  אמא תמיד יודעת !

כתיבת תגובה