אמונה עצמית דרך קרב מגע

תמיד הייתי ילדה חלשה. זה אולי לא מה שהייתם אומרים עליי כי הייתי גבוהה ולעיתים נראיתי אפילו עם חוזק ויציבות, אבל תמיד הרגשתי כמו הילדה החלשה. מה שחשוב זה מה שמרגישים בפנים ולא תמיד רק מה שרואים בחוץ. לעיתים כשהפער הוא כה רב כמו במקרה שלי- זה יכול להיות אפילו עוד יותר קשה. ככל שהתבגרתי הבנתי שאני לא מתכוונת לשאת יותר את התחושות האלו ופניתי ל קורס קרב מגע .

קרב מגע היא שיטת הגנה עצמית שנותנת כלים להתמודדות עם מגוון רחב של מצבים. השיטה דוגלת בהגנה עצמית מעל הכל, כולל שימוש בכל מיני תנועות שבאומנות לחימה בדרך כלל לא מטופחות. ההשתתפות ב חוג קרב מגע לא היתה קלה עבורי בכלל. הבנתי דרכה שאני מאוד מפחדת מכוחניות של אחרים ובוודאי משל עצמי.

בקורס לקרב מגע למדתי קודם כל להתחבר לעצמי, להבין מה נקודות התורפה שלי- ויותר חשוב- מה נקודות החוזקה. התחלתי להרגיש עוצמה שצומחת לי לכל אורך עמוד השדרה ומסייעת לי להחזיק את הראש בצורה הרבה יותר גאה. היציבה שלי השתנתה, ולמעשה התחלתי להרגיש מפנים המון חוזק ויכולת.

קורס קרב מגע סייע לי כמובן לרכוש כלים להגנה עצמית, אבל ההשתתפות בו סייעה לי לעבור תהליך, שנתקע מזמן, שלא אפשרתי לעצמי להפתח אליו- והוא גילוי החוזק מבפנים ופיתוח אמונה עצמית אמיתית.

כתיבת תגובה