אפשרויות עבודה בחו"ל

בא לך לנסות עבודה קצת שונה?

בילדותי, אחד מאחיי עבד בהובלות במזרח אחרי הצבא. ההורים התרעמו ורצו שיחזור מהר. לאחר מכן, כשהוא שב, זה היה אחרי טיול מספק, הרבה בזבוזים, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת. קינאתי בו כ"כ… בעקבות זאת, לאחר שהשתחררתי מצה"ל הלכתי בדרכו, ובשלב זה מתאפשר לי לתת לכם מידע על חוויותיי.

חוץ מעבודה…

היופי בעבודה מחוץ למדינה הוא שבעצם קיבלת טיול שלם. אין ספק, העבודה קשה מאוד והימים ארוכים ומתישים, אבל אתה חופשי למדיי, סופג תרבויות שונות ואוסף חוויות חדשות מקצה העולם במהלך זמן רב. וכל זה בלי לציין את השכר הגבוה שתוכל להרוויח ביושר. חוץ מזה, בפרק הזמן שלך במדינה אחרת, יתאפשר לך להתחיל התמחות מסויימת במקצוע מסויים, ולצבור בו ניסיון לפני שתחזור למשק בארץ.

משתחררים

בשביל לטוס למדינה מסויימת, תצטרך להנפיק אשרה; כשכל ארץ והתנאים שהיא קובעת לשהות תיירים. כמובן שסגנון האשרה שונה באופיו לפי מטרת השהות, אבל בדרך כלל, בשביל לסדר לעצמך ויזה – תחוייב להמציא תמונות דרכון, להוציא דרכון זר ולערוך ראיון אצל שגרירות המדינה המדוברת. טוב גם שתתעדכן עם שגרירות המדינה המדוברת לגבי התנאים עבור הקבלה של הויזה, אך הנה מס' דברים שעשויים לעזור:

לפעמים, את רוב ההליך אפשר לעשות דרך האתר של השגרירות. בדוק טוב את הדף הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך לעצמך בלאגן.

הסתרק והתלבש יפה; כמו בפגישה ראשונה, ה"לוּק" שלך הוא משמעותי ביותר.

הכן תמונות פספורט עדכניות. במידה ולא זכרת – יהיו פעמים בהן אם תמהר, תוכל לנפק תמונות כאלו בבתי הקפה באזור של השגרירות.

וודא כי לקחת עליך כסף מזומן, לכל מקרה.

מחפשים מישהו שמבין? לחצו על הקישור הבא.

אפשרויות העבודה בחו"ל

אני משוכנע, אין גבול לדמיון ולמרות זאת, סגנונות העבודה המוצעת לצעירים שאפתניים מבחוץ – הם די מוגבלים, ויסתכמו בדרך כלל במוצרי ים המלח ואופּר. ועם זאת, בכל ענף – מה שמייחד אותו, תלוי במדיניות הארץ והיחס של הממונים.

מעוניין לקבל עוד אינפורמציה בנושא עבודות בחו"ל? שלח תגובה ואנסה לענות לך כמה שאוכל. בהצלחה!

כתיבת תגובה