ארונות אמבטיה זולים

בחירת ארונות אמבטיה זולים אינה פשוטה, אך ניתנת ליישום יעיל באמצעות מספר צעדי הכוונה שיוסברו כאן. הקושי בבחירת ארונות אמבטיה הוא שבשונה מהעבר, יש הרבה יותר ממה לבחור כיום. עיצוב המוצר הוא אחד מהתחומים הכי סוחפים היום, ואם מישהו שאינו בן החיים היה רואה אלו עיצובי בית יש היום בהשוואה לעידן בו הוא חי, סביר שהוא לא היה מאמין למה שהוא רואה. לכן, במצב כזה חשוב מאד ללמוד כיצד למקד את הבחירה, כיצד לדעת שבחרתם נכון כשאמרתם למוכר "את הארון הזה אני רוצה" , וכיצד להתנהל גם לאחר הקנייה, להבטחת הגעת המוצר בשלום ליעדו.

כיצד נדע שהארון שלפנינו הוא זול?

הידע הטוב ביותר הוא כמובן מראה העיניים: הייתם רגילים שארון אמבטיה עולה X₪ ופתאום ראיתם שהמחיר הוא בכלל X-n₪, איפה nמספר חיובי. דרך זו היא הדרך הנפוצה ביותר, אך לא בהכרח הנכונה ביותר. נכון, רוב צרכני הארונות אינם מעצבים ואינם אנשי אקדמיה בתחום עיצוב הארונות, אלא אנשים שצריכים לפרנס משפחה ולדאוג לתכולת דירה נאותה כמה שיותר מהר. אבל, גם אם זה המצב שלכם, גישה מעט יותר בוגרת תוכל לשפוף אור על השאלה "מדוע ארונות אמבטיה מסוימים יקרים מהאחרים"? ואף להיווכח שמה שחשבתם שהוא ארון יקר, זה בכלל ארון זול, כי התמורה שמתקבלת הרבה יותר גדולה מהמחיר. לדוגמה: ארון קטן אך מעוצב מאד ועם ממד עומק גדול. הארון הקטן הוא חיסרון בטל בשישים לעומת העיצוב הסוחף והיפה של הארון, והעובדה שיש לו עומק מאד עמוק, המאפשר לו להיות ארון יעיל: גם קטן וגם כזה שיכול לקלוט לתוכו תכולה בכמויות גדולות. גם אם המחיר שלו יקר, ייתכן כי שווה לכם להשקיע השקעה חד פעמית בשביל לקבל ארון שבאמת יתאים לצרכים שלכם באמבטיה.

כיצד נבחר את הארון?

ראשית כל, יש להתבונן בהיבט העיצובי: האם הארון שלפניכם בכלל מוצא חן בעיניכם, ומתאים, לעניות דעתכם, לשילוב בחדר האמבטיה? שנית, יש לשאול את עצמכם האם ארונות אמבטיה זולים גם עשויים מחומרים עמידים? ארון זול שנראה טוב ומתאים לאחסון רב עשוי להיות גם עשוי מחומרים לא עמידים כמו עצים מתנפחים או ידיות צוברות חלודה, ואז יצא שכרכם בהפסדכם בשל הבלאי המהיר שיצבור הארון. שלישית, יש לוודא שהארון מתאים למידות החדר, מה שאומר שלא יוצאים לבחור ארון עד שלא יודעים בדיוק מהן המידות.

הבאת הארון הביתה – הכיצד?

יש להזמין הובלה והתקנה של הארון מטעם חברת Batio חדרי אמבטיה. ההובלה וההתקנה ייעשו על ידי עובדי החברה, כולל ויסות ויישור של הארון לאחר שהוא סוים להיות מורכב. לאחר מכן תיערך בדיקה על ידי עובדי החברה לתקינות הארון.

מזל טוב על שרכשתם מאתנו את ארונכם החדש!

כתיבת תגובה