ארונות הזזה – כל החידושים בנושא

ארונות הזזה הינן החידוש האחרון בנושא הארונות. על ידי ארונות הזזה יש אפשרות לחסוך בצורה משמעותית במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הנם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

ארונות הזזה – שלושה עניינים שרצוי לדעת

1. המיוחד בדלתות של ארונות הזזה הוא, שהן נפתחות לכיוון הצדדים, בשונה מארונות סטנדרטיים שדלתותיהן נפתחות לכיוון החיצוני. דבר זה חוסך הרבה מקום, המעבר לצד הארון חופשי והעוברים ליד הארון אינם נתקלים בדלתותיו.

2. ארונות הזזה נותנים אפשרות של חלוקה נוחה של הארונות. כמעט אין אפשרות להתקין בארונות סטנדרטיים דלתות יותר רחבות בעלות משקל וגדולות כי אי אפשר לגרום ללחץ על צירי הדלת, אבל ארונות הזזה יכולים להיות עם דלתות מסוגים שונים מכיוון שאין חשש להפעלת כובד יתר כיוון שהדלתות מותקנות ונסמכות על צלעו התחתונה של הארון.

3. ארונות הזזה מיועדים לכל מקום בבית. הם מתאימים לחדרי אמבטיה, לחדרי שינה , לחדרי הילדים ואפילו לארונות של המטבח. על דלתות הארונות אפשר להתקין מראות או עיצובים נוספים.

חדרי ארונות – מעלים את ערך הדירה

1. חדרי ארונות נותנים אפשרות של איחסון נוח של פריטים שונים דוגמת, בגדים, שמיכות, מפות ומגבות, מצעים וכו' ועל ידי זה נחסך הרבה מקום בחדרי הבית . קיימים דברים נוספים שאפשר לאחסן בחדרי ארונות גדולים יותר דוגמת, מאוורר, תנור חימום, עגלות של ילדים וכדו'.

2. חדרי ארונות גדולים הינם כמעט חדר לכל דבר ואחרי התקנת תאורה ומראה קימת אפשרות גם להתלבש ולהחליף בגדים.

3. יש יכולת לאוורר חדרי ארונות. הרבה יותר קל לאוורר חדרי ארונות וכך לא יהיו לבגדים המאוחסנים ריחות לא טוביפ, נבדל מארונות שלא קל לאווררם ולעתים קורה שנכנסים בהם ריחות לא טובים.

4. חדרי ארונות מייקרים את ערכם של הדירות. הנתונים קובעים כי דירות למכירה שיש להן חדרי ארונות נמכרות הרבה יותר מהר ובמחירים גבוהים יותר.

ארונות בגדים – נוחות ונוי

1. אפשרי לבנות ארונות בגדים מכול מיני סוגים של חומרי גלם. מחירו של הארון עולה בהתאם לסוגו וערכו של החומר.

2. השיקול הנכון בעת רכישת ארונות בגדים הינו שיהיה זה ארון העשוי מחומר טוב ובעל איכות גבוהה שישמור על טיבו הרבה שנים.. הארונות הטובים ביותר הם הארונות שעשויים מעץ מלא.

3. גדלי ארונות בשוק הם גדלים קבועים ורגילים. במדה ורוצים בארונות שיש להם מידות שונות אפשר לבצע הזמנה מיוחדת או אצל חברות העוסקות בייצור ארונות כאלה או אצל נגר פרטי.

4. בבתים שבהם רגילים לשטוף רצפות עם הרבה מים, מומלץ להזמין ארונות בגדים יחד עם במה או לחילופין עם רגליים העשויים ממתכת. כתוצאה מהתקנה של רגלי המתכת תיווצר חציצה בין העץ והמים והעץ יישמר מקלקול ורקב.

5. יש אפשרות להוסיף לארון סגנון וחן יוצאי דופן על ידי ידיות וקרניז.

כתיבת תגובה