"ארט גן – כי אומנות ערך חשוב לחיים כבר מגיל הרך"

משפחתון "ארט גן" מיועד לפעוטים בני שלושה חודשים עד גיל שלוש . המשפחתון מתנהל ע"י אורלי באווירה חמה, ביתית ומחבקת. אורלי היא בעלת תואר ראשון בחינוך B.Ed. מאז ומעולם עסקה אורלי בתחום החינוך וכמובן בחינוך לגיל הרך במיוחד. משפחתון "ארט גן" הוא מקום חם, אוהב ואינטימי לילדכם אשר יספק אווירה משפחתית ואורח חיים בריא.

ב"ארט גן", אנו פועלים להיענות לצרכיו ההתפתחותיים של הילד: להקשיב, לדבר ולכבד. אנו פועלים לתת לילדים את הכלים למצוא דרכים עצמאיות לפיתוח כישורי החיים וכישורים חברתיים בהתאם לאישיותם הייחודית וליכולותיהם. אנו דואגים שהילד יכיר את הסביבה שבה הוא גדל, יחקור אותה ויהיה חלק ממנה.  אנו דוגלים במתן חופש בחירה והחלטה לילד, ודואגים לפעילות בגן דרך החוויה ודרך ההנאה.  על מנת להבטיח כי ילדיכם יעבירו את יומם בסביבה נוחה ובאווירה נעימה אנו מקפידים על סדר וניקיון מופתיים.

מטרת משפחתון פרדס חנה "ארט גן" היא לאפשר לכל ילד לפתח את זהותו האישית, כישות אוטונומית בעלת מגוון יכולות, המגלה סובלנות וכבוד לשונה ממנה.

הפעילות החינוכית לימודית במשפחתון "ארט גן" היא רב תחומית וכוללת פיתוח גופני – תנועתי, טיפוח רגשי, חברתי וערכי, טיפוח כושרי חשיבה ולמידה עיצוב עמדות אינטלקטואליות והקניית עולמות תוכן ידע ומטען תרבותי. מטרות המסגרת שלנו הן להקנות לילד כישורי חיים הכוללים ידע על שמירת הבריאות והבטיחות לפתח בו גישה חיובית לעצמו לעולם פיסי והאנושי. יכולת לגייס כוחות רגשיים כדי להתמודד עם קשיים, עם אתגרים ועם הצלחות. ולהקנות לו נורמות התנהגות, מיומנויות, חברתיות ולימודיות ומטען תרבותי לאומי וכלל אנושי. הייחוד בלמידה מאופיינת בכך שהם לומדים בכל עת ובכל מקום הם לומדים מתוך התנסויות מזדמנות ומכוונות וכל חוויה תורמת לתהליך התפתחותם. יכולת הילדים ללמוד את החדש מבוססת על מבנה דעת קיימים ועל מיומנויות שהילדים רכשו והפנימו.

תוכנית הלימודים של משפחתון "ארט גן" מאפשרת בחירה מתוך מגוון רחב של תחומים והתנסויות כדי לאפשר לילד להפוך את מלוא התועלת בהתייחס ליכולתם האישית; למבני הדעת שלהם ולמיומנות שרכשו. בגיל הרך מהווה המשחק לסוגיו (חופשי, דרמטי קונסטרוקטיבי, דידקטי ותנועתי) כלי עיקרי ללמידה. באמצעות המשחק מתוודע הילד לתכנים ורוכש מיומנות, לומד להתבונן לעקוב אחר תופעות להעלות השערות ולתכנן.

דרכי ההוראה במשפחתון "ארט גן" נעשות בדרכים מגוונות מאוד מבחינת סוגי הפעילות, מסגרות הלימוד וכן המקום והזמן שבהם מתרחשת הפעילות. ההוראה מבוססת על מתן הזדמנויות ללמידה במצבים הבאים: משחק חופשי, פעילויות הבעה, התנסות בחומרים, פעילות דידקטית ולמידה מודרכת. כל אלו נעשים במסגרות שונות, במסגרת יחידנית, בקבוצות קטנות או במליאה.

נושא המזון ב"ארט גן" זוכה להתייחסות מיוחדת. אנו שמים דגש על טריות! הכנת המזון נעשית השכם בכל בוקר, הירקות והפירות תמיד טריים ומגוונים וניבררים בקפדנות. התוספות כוללות: ירקות, אורז, פסטה, קוסקוס פירה ועוד. הארוחות מבושלות במטבח ע"י גיא כל בוקר לפי תפריט מאוזן ומגוון שנקבע מראש בתחילת כל שבוע ומפורסם על לוח המודעות. גיא מבשל את המזון מדי יום ביומו על מנת לתת לילדים ארוחה חמה וביתית כפי שילד צריך לקבל.

לאתר הבית שלנו לחצו כאן: www.artgan.co.il/

כתיבת תגובה