אריזות מתנה בעיצוב אישי לחנויות

אריזות מתנה בעיצוב אישי לחנויות 

המשפט "אל תסתכל על הקנקן אל על מה שבתוכו", עשוי להיות נכון עבור מגוון סיטואציות, אך לא כאשר מדובר בסיטואציות שנוגעות למיתוג, ועל כן חשוב לדעת שלאריזה יש כוח לשנות את מהות התפישה שלנו כלפי התוכן. כך למשל ייתכן ומדובר על אותו מוצר שפעם אחת עטוף באופן ייחודי ופעם שנייה באופן סתמי, כך שפעם אחת נתרשם ופעם שנייה פשוט נתעלם. על כן אם יש לכם חנות ואתם מבקשים להרשים את הרוכשים, מוטב להשקיע ולרכוש אריזות מתנה בעיצוב אישי לחנויות. מדוע? כיוון שלאריזה יש כוח גדול להרשים, למתג, לייחד, ליצור עניין, להרשים ובאופן כללי ליצור את האפקט הרצוי.

 

כוחו של צוות מקצועי

לא כל חברה יודעת לספק את העיצוב האישי הנכון, וזאת כי מאחורי המונח "אריזות מתנה בעיצוב אישי לחנויות" יש צורך לבחור פונט ספציפי, לדייק ברמת בחירת הגוון, לעמד נכון את כלל האלמנטים וכדומה. מכאן שעל מנת ליצור את העיצוב הרצוי, יש צורך בחברה מקצועית שתדע ליצור את האפקט השיווקי האידאלי. מכאן נסכם ונאמר שלעיצוב של שקית יש הרבה השפעה, אך על מנת להשכיל ליצור את התוצר הרצוי- יש צורך בצוות מקצועי שטורח להבין לעומק מה המוטו והאני מאמין של כל חברה, וכמובן מהו הסטטוס אליו החברה שואפת.

 

אלמנטים משלימים

לצד אריזות מתנה בעיצוב אישי לחנויות, גם ניתן ליהנות ממבחר אלמנטים משלימים, אלמנטים כגון סרטים, צלופן, קופסאות, מארזים וכדומה. כמו כן, גם בסיטואציה זו יש להבין במה לבחור וממה עדיף להימנע, ועל כן גם בנקודה זו יש לבחון היטב את הבחירה, ועל כן יש לפנות אל מקום שהוא גם יודע להציע מבחר גדול והוא גם יודע להציע ייעוץ עיצובי מקצועי.

 

פתרונות אריזה מחיר וזמן אספקה

יש שני פרמטרים שנוגעים לשביעות רצון, כאשר מדובר על אריזות מתנה מוצלחות (מלבד איכות העיצוב). פרמטר ראשון נוגע למחיר ואילו פרמטר שני נוגע לזמן האספקה. על כן יש לחפש אחר חברה שיודעת להציע מחיר טוב לצד עמידה בזמנים. מכאן שטוב לדעת שגם חנות מוכרת יכולה לחדש מיתוג שעל גבי שקית, כך שללא ספק מדובר ביתרון גדול.

 

סיטיבג, מומחים במתן פתרונות אריזה ומוצרי אריזה מכול הסגנונות והסוגים, נייר משי לאריזה, שקיות נייר וניילון, קופסאות פח וקרטון, ועוד..

כתיבת תגובה