אריזות מתנה ואריזות בכלל

 

שמירה על מוצרים והעברתם ממקום למקום, דורשת פתרון אריזה יעיל המאפשר לעשות זאת בצורה נוחה ובטוחה. חשוב לבחור אריזות חזקות ובגודל המתאים אשר יתאים לאריזת המוצרים ולהעברתם ממקום למקום בקלות ובבטחה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, הינה באמצעות קופסאות קרטון חזקות, בעלות אפשרות לסגירת ואטימת הקרטון וניודו בקלות בנוחות.

 

 

אריזה בקופסאות קרטון

אריזה בקופסאות קרטון נועדה לתת מענה לאריזות מורכבות יותר, אשר דורשות שטח אריזה גדול יותר ושמירה טובה יותר על תוכן האריזה. קופסאות קרטון מגיעות בשלל גדלים, והיתרון המשמעותי שלהם מול פני שקיות הניילון וכן שקיות בכלל, זה שהם חזקים ועמידים יותר בפני מכות וזעזועים ורוחות חזקות באוויר.

 

למה לבחור בקופסאות קרטון?

אריזות קרטון עשויים מחומר חזק ועמיד, אשר נועד במיוחד לשאת משקל רב של מוצרים, מכול סוג, מבלי שזה יפגע בעמידותו וצורתו של הקרטון. קיימות קופסאות קרטון, אשר מגיעות עם חתיכת קרטון בצורה אופקית, המספקת אפשרות לפצל את תוכן הקרטון לשני קומות וכן משלבת שכבת הגנה נוספת לתוכן הקרטון, כך שתוכן הקרטון לא יפגע אחד בשני.

 

אריזות מתנה

כשמדובר באריזת מתנה לחבר, לקרוב משפחה או בן/בת זוג, קיים הבדל משמעותי בין זה לבין סתם אריזה. אריזות מתנה מגיעות בשלל צורות וצבעים, אריזות חלקות, עם דוגמאות, או אף בעלי הדפסים שונים. ישנו מבחר גדול של אריזות מתנה, אשר ניתן להבליט את מראה האריזה באמצעות הוספת סרטי קישוט, פפיונים, ניירות אריזה וכן הלאה..

 

איזה אריזה לבחור?

ישנם סוגים רבים של אריזות מתנה, וכול אחד ואחד מהם מתאים לאריזת מתנה מסוג אחר. בין הסוגים השונים ניתן למצוא, אריזות מתנה מקרטון המתאימות לאריזת יינות, שוקולדים ותכשיטים שונים, קופסאות עץ, קופסאות מתנה מפח וכן קופסאות מיוחדות לאריזת פרלינים.

 

סיטיבג פתרונות עיצוב ואריזה, מספקים מגוון מוצרי אריזה לקהל הרחב, ביניהם, תוכלו למצוא, אריזות קרטון ואריזות מתנה, שקיות אריזה, שקיות נייר, שקיות נייר חומות, שקיות קרטון, שקיות נייר, וכן מגוון מוצרים משלימים לפתרונות אריזה ואריזת מתנות. כמו כן, ניתן לבחור ולהוסיף אצלנו מראש, מיתוג אישי על המוצר שרכשתם, בכדי לחשוף את בית העסק שלכם בפני מס' גדול של לקוחות.

 

אנו מתמקצעים במתן פתרונות מגוונים לאריזות מתנה ולאריזות בכלל, יש ברשותנו אולם תצוגה רחב המכיל כמות גדולה של מוצרי אריזה ושקיות שונות, נשמח לשרת אתכם נאמנה ולעזור לכם יחדיו במציאת פתרון האריזה האישי המתאים לכם ביותר!

כתיבת תגובה