אתרי הכרויות – לא רק לצעירים

אם יצא לכם לבקר לאחרונה באחד או יותר מאתרי ההכרויות הפזורים ברחבי האינטרנט, בוודאי שמתם לב לנוכחותם הבלתי מעורערת של פרופילים רבים השייכים לגברים ונשים בגילאי 60 פלוס. פריחתם של אתרי הכרויות לפנויים-פנויות בגיל הזהב מוכיחים שוב ושוב כי אין גיל לאהבה, ובוודאי שאין שום סיבה לוותר עליה גם אם שערכם החל להלבין ומאחוריכם כמה עשורים טובים של ניסיון חיים.

מסתבר, לפחות על פי מה שרואים באתרי הכרויות, שגיל הזהב הוא בדיוק הגיל המתאים למציאת זוגיות חדשה: אתם מקפידים על תזונה נכונה ועל כן עדיין נראים ומרגישים מצויין, תשלומי המשכנתא כבר הסתיימו מזמן, הילדים כבר בגרו ויש לכם זמן פנוי בשפע וזהו בדיוק הזמן מבחינתכם למצוא פרטנר מתאים לחלוק עימו את ההתפרצות הבלתי נדלית של אהבת החיים.

תופעת הנוכחות ההולכת וגדלה של פנויים ופנויות בגיל השלישי באתרי הכרויות אינה חדשה אך אין ספק שהיא התפתחה רבות בעשור האחרון. אחת הסיבות העיקריות לכך היא העובדה שבני השישים של היום אינם בני השישים של לפני עשור או שניים. הפנויים והפנויות בגילאים אלה אינם מנותקים מהמודרניזציה כפי שניתן היה לחשוב ורמת שליטתם ברזי האינטרנט לא תבייש גם רבים מהצעירים. רבים מהם עבדו או עדיין עובדים בסביבה ממוחשבת אינטרנטית וגם אם לא, הרי שגם הם כבר גילו מזמן שהאינטרנט מאפשר להם לבצע מטלות יומיומיות שונות ללא צורך לצאת מהבית. לפיכך, היה זה רק עניין של זמן עד שהם יגלו שגם את חיי האהבה שלהם ניתן לנהל דרך האינטרנט.

מסתבר כי הדרישה של פנויים ופנויות בגיל הזהב להכרויות דרך האינטרנט לא נפלה על אוזניים ערלות ועל כך יעידו אתרי הכרויות ופנאי שנבנו במיוחד על מנת לשרת פלח אוכלוסיה זה. אתרי הכרויות לגיל הזהב מספקים לא רק פלטפורמה נוחה להכרויות עבור הפנויים והפנויות בגילאים אלה אלא אף מציעים להם שפע של פעילויות במיוחד עבורם כגון טיולים, הרצאות, חוגים ועוד, שם הם יכולים לפגוש פנויים ופנויות נוספים, לבלות יחד ואולי למצוא אהבה חדשה, ככה שהאימרה: "העולם שייך לצעירים" מקבלת משמעות קצת אחרת…

כתיבת תגובה