אתרי סרטים לצפייה ישירה

אנחנו מבלים יותר ויותר זמן מול המסך של המחשב ולא תמיד מצליחים למצוא את הזמן ללכת לקולנוע, לחפש חנייה, לקנות כרטיסים ולשבת באולם. אתרי סרטים לצפייה ישירה מאפשרים לנו להתעדכן כל הזמן בסרטים החדשים שיוצאים לאקרנים ולצפות בהם בנוחות של הבית. אספנו עבורכם כמה מאתרי הסרטים לצפייה ישירה הפופולריים ביותר בישראל.

Sratim.co.il פורטל סרטים

פורטל שבו  מחכים לכם עשרות ואפילו מאות סרטים לצפייה ישירה. האתר מסודר על פי ז'אנרים המסודרים על פי א'-ב כך שקל מאד למצוא את מבוקשכם. בעמוד הראשי של האתר המלצות לסרטים חדשים וכן אינדקס של סרטים מכל הז'אנרים.

Seretil.me

אתר סרטים לצפייה ישירה בו מסודרים הסרטים על פי ז'אנרים וכן על פי שנות יציאתם לאקרנים. קל מאד למצוא את הסרטים החדשים, עם דגש מיוחד על סרטי פעולה, שוברי קופות פופולריים, קומדיות ועוד.

Gozlan

אחד האתרים הפופולריים ביותר בישראל לצפייה ישירה בסרטים. באתר מבחר גדול של סרטים מכל הסוגים ומתקופות שונות לצד סדרות טלוויזיה מהארץ ומעולם.

וואלה VOD

במערכת הVOD של אתר וואלה תמצאו לא מעט סרטים מכל הזמנים, שניתן לצפות בהם על המחשב ללא שום בעיה. כשפותחים את האתר מוצאים סרטים מומלצים ומערכת חיפוש המסווגת לפי ז'אנרים, כך שלא קשה למצוא את הסרט המבוקש.

אלו הם רק כמה דוגמאות לאתרי סרטים לצפייה ישירה שקיימים בארץ. גם בחו"ל מופעלים לא מעט אתרים שמציעים צפייה ישירה במגוון רחב של סרטים מכל רחבי העולם. חלק מהאתרים דורשים הרשמה ואפילו תשלום ואחרים מאפשרים צפייה ישירה ללא כל חיוב.

כתיבת תגובה