בגרויות במדעי המחשב – הדרך להצלחה

הברזתם מבי"ס בזמן שכולם עברו את הבגרות? מרגישים שאתם מסוגלים ליותר?

נכון כי במצב הנוכחי, הוצאת תעודת בגרות היא לא הכרחית עבור קבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי ממש לא מעידה על חוכמה, למרות זאת עדיף שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, מאחר וזה נראה הרבה יותר טוב בקורות החיים, ולפעמים חובה כדי להצליח להיכנס ללימודי תואר ספציפי כלשהו. רוצים לדעת הכל על בגרות במדעי המחשב? קראו עוד.

איך משלימים בגרויות?

ככל שמחכים יותר זמן לאחר סיום ביה"ס – כך יהיה לכם יותר קשה לחזור להשלים בגרויות. בגלל זה, יותר פשוט להתחיל בהקדם האפשרי. אפשר למצוא די והותר מוסדות מקצועיים שתוכלו להירשם אליהם. אינפורמציה על מוסדות אלו אפשרי למצוא בלי בעיה בגוגל ושות'. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או משוחררים טריים, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על שיפור בגרות.

מוטב שתפנימו שכבר אינכם ילדים, אנא מכם, התייחסו לכל הנושא ברצינות המקסימלית והתנהגו פחות כמו תלמידי בי"ס; בעיקר עכשיו, כשאתם יודעים יותר טוב את אשר תעדיפו לעשות בעתיד, וכשיש לכם מושג יותר נרחב על נושא אפשרי.

מה עם בחינה פסיכומטרית?

בחינה פסיכומטרית נערכת בפורמט שונה מפורמט בחינת הבגרות. למבחנים הפסיכומטרים קיים משקל גדול יותר מחשיבות ציוני הבגרויות, והמבחן עצמו נוטה להיות מסובכת יותר, על אף שהפסיכומטרי לא משקף את רמת חוכמתכם. הציון הפסיכומטרי בודק יותר את אופן התפקוד שלכם בעת מצבי לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר וכמה אתם מפוקסים.

אפילו אם קרב מצב בו ניגשתם וקיבלתם ציון לא גבוה במועד הבחינה הראשון שלכם – זה לא בהכרח אומר שאין לכם שכל, אלא שהפעם לא הצלחתם; כמו טסט על אוטו, רובנו לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל ולהוציא את התוצאה הרצויה בהתחלה. אפשרי לגשת לעוד מועדים , במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וכוח מנטאלי ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה יותר שיתקבל – אתם לוקחים אתכם למשך שבע שנים.

בשלב זה, אחרי שקראתם קצת יותר מידע בתחום בגרויות במדעי המחשב , ואם אתם כבר יודעים לאיזה תואר תרצו להירשם ואיזה עיסוק תרצו לעצמכם, מומלץ לנצל את המידע הזה למען עתידכם: הירשמו לקורס, הצליחו במבחנים, כדי שאמא תוכל להשוויץ לשכנים!

כתיבת תגובה