בוחרים אולם אירועים


חושבים על חתונה? מה אתם יודעים על אירועים? חובה לקרוא על כלל הפרטים החשובים באמת בנושא אירועים גדולים מהחיים… אתם יכולים לעשות היכרות עם ענף החתונות והארועים: גני אירועים, הפקת ארועים ופרחים!

יש לכם כבר אולם לחתונה?

הפרט הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא המקום בו תתקיים החגיגה. ייתכן וזה יהיה גן אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה ביער. רק לאחר החלטת המקום בו יתקיים הארוע, יהיה אפשרי לתכנן את מועד החתונה, קונספט הארוע ואף לבחור את הדברים הקטנים שיעזרו לעשות את הארוע הגדול חוויה מהסרטים. למה לא להתחיל לארגן?

על פי מה בוחרים אולם אירועים? חייבים אירועי חברה?

מרבית הזוגות יכולים להתלבט שבועות ארוכים לפני שנסגרים על עצמם, וזאת בשל סיבות רבות. אולמות אירועים נבדלים במדדים רבים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, הסאונד, סגנון הגשת האוכל והכי חשוב – המיקום הגיאוגרפי. רצוי להחליט מראש איזה אירוע אתם שואפים להרים, זה יסייע לכם כשתחפשו את אולם האירועים המושלם…

כשמגיעים לאולם אירועים על מנת להתרשם, מומלץ לשים לב לדברים מסוימים: האולם נראה לכם נקי ומצוחצח? השטח מתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה מגישים יעבדו באירוע? אף אחד לא מעריך אולם מטונף או שירות לוקה בחסר… ע"מ למנוע תקלות בזמן הארוע, רצוי לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמעניינות אתכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה תעברו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה…), בדיוק בגלל זה כאן אין ממש מקום לטעויות. אז כיצד מתכננים את זה בלי טעויות? הכי מומלץ זה לא להתפשר על אף פרט! זאת אומרת, בהנחה ודימיינתם אירוע קסום, באמת מגיע לכם להגשים את החלום…

מה עושים לאחר מכן?

אם כבר יש ברשותכם אולם חתונות – באפשרותכם להתחיל לשקול את כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים מקצועי… אם איכשהו עוד לא שמעתם על כך, אז תדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע אמיתיים שמבינים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, אפשר בקלות לדאוג לכך שהאירוע שתחגגו יהיה מדהים ואוריגינאלי. עם שימוש בסידורי פרחים טריים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשפר את את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיבואו יחושו עם כניסתם שמדובר על אירוע מהמם והם יבלו באופן שעוד לא יצא להם מעולם בחייהם… זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אחרי שסיימתם לעצב ולקשט, אפשר באמת לסדר את פרטים קטנים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות בעבר להיות חלק מחתונה יהודית. אירועים מהסוג הזה הם בדרך כלל מאוד דומים – מטעמים שמנוניים, יין מתוק ופטנטים מאוסים. ע"מ לחגוג חתונה מסוג אחר, יש צורך בטיפת השקעה של משאבים ואפילו חדשנות. רק כך ימשיכו לרכל על האירוע שלכם במשך חודשים… מחפשים בנרות חתונות ואירועים 2010?

הכל מתחילם באוכל!

בעבור קרובי משפחה מסוימים הדבר הכי חשוב זה האוכל שתגישו. ההחלטה על סוג הקייטרינג בהחלט תשפיע על הזכרונות מהחגיגה הזו, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ להתפשר או לזלזל בהחלטה זו. אז באמת רצוי ללכת רק על אוכל גורמה ומנות גדולות. איש אינו רוצה לקבל מזון מקולקל או, למשל, כזה שבא בצלוחיות מיניאטוריות. מאוד משתלם להוציא טיפה כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן משביע!

מתלבטים לגבי נובה? דיג'יי עדיין לא הצלחתם לבחור?

אחרי שהאכלתם את המוזמנים, אפשר גם להעסיקם, ויש המון דרכים למטרה זו. איך מתחילים? אי אפשר באמת לתכנן חתונה ראויה ואפילו לא להזכיר תקליטן. רוצים להזמין דיגיי מומחה? בעזרתו יש אפשרות להרקיד את כל המוזמנים במשך החתונה שלכם… כל שנשאר לכם זה לבחור ולהיסגר על סוג מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת השאר התקליטן יבצע עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון והרמת אירוע אף פעם לא היה קל יותר… לטיפים טובים ומידע חיוני – היכנסו אל הלינק הבא http://www.nova-events.co.il/. מזל טוב!

כתיבת תגובה