בחירה נכונה של זר פרחים

כיצד נבחר זר פרחים?

שולחים זר פרחים לאהוביכם ומעלים חיוך על פניהם

מי לא אוהב לפתוח את דלת הבית או המשרד, ולגלות שליח פרחים עומד בפתח ומחכה למסור לכם זר פרחים מושקע? מדובר בחוויה אשר מעלה על פניו של מקבל הזר חיוך גדול ורחב, והופכת את היום כולו לנעים וחיובי. שליחת זר פרחים לאהוביכם היא איננה משימה קשה ומורכבת, ובהשקעה לא גדולה במיוחד – תוכלו לגרום להם להרגיש שמחים ומרוצים.

כיצד לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר לאירוע?

  • זרי פרחים מגיעים במגוון גדלים – כאשר אתם מתלבטים איזה זר פרחים לשלוח בעזרת חנות פרחים, חשוב לשקול מהו גודל הזר המתאים למאורע. זר קטן מדי עשוי להעביר רושם קמצני, בעוד שזר גדול מדי עשוי להראות גרנדיוזי ומוגזם. חשוב להתאים את גודל הזר אל האירוע שלשמו הוא מיועד, ואל האדם שצפוי לקבלו.
  • מהם הצבעים האהובים על מקבל הזר – פרחים קיימים בכל שלל צבעי הקשת, מהורדים האדומים, דרך החמניות הצהובות ועד ענפים ירוקים אותם ניתן לשלב בין הפרחים הצבעוניים. בעת הרכבת הזר, כדאי להתרשם מכל המגוון הרחב שמציעה חנות פרחים – ולבחור ממנו את הגוונים המתאימים ביותר לזר הייחודי לכם.
  • איזה מסר ברצונכם להעביר? בעת הרכבת הזר, חשבו מהו המסר שברצונכם להעביר למי שצפוי לקבל אותו. כך למשל, במידה ומדובר בזר רומנטי, כדאי לבחור בורדים ושושנים. אם מדובר בזר ליולדת הטרייה, כדאי לבחור בקומבינציה צבעונית ורעננה.
  • בוחרים פרחים שיחזיקו מעמד – במרבית המקרים, עדיף לבחור בזר פרחים אשר עשוי מכאלה שיחזיקו מעמד לאורך זמן. ניתן לשלב בזר גם פרחים שכבר פורחים ומלבלבים, וגם ניצנים סגורים שייפתחו לאחר שיגיע הזר ליעדו. כך משלוח הפרחים ישמח את יקירכם לאורך זמן.

עובדי חנות הפרחים ישמחו לייעץ לכם בבחירת הזר

תהליך בחירת הפרחים ועיצוב הזר יכול להיות מעט מורכב ומבלבל למי שאינם בקיאים בתחום. בדיוק לשם כך עומדים לרשותכם עובדיה של חנות פרחים, אשר שם כדי לייעץ לכם ולסייע בעיצוב ובהרכבת המשלוח. עובדי החנות בקיאים בכל סוגי הפרחים, ויודעים להציע אילו זנים משתלבים היטב זה עם זה – מבחינת המראה, מבחינת הריח, ואפילו מבחינת משך הזמן שהם מסוגלים להחזיק מעמד.

כתיבת תגובה